Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er 6 år siden sist så alt er glemt [emoji23] la inn en bestilling på serien lykkelig som liten som jeg har lest mye bra om. I handlekurven havnet blant annet barnesalve, hudkrem, badeolje og ammesalve fra serien, neglesaks og bepanthen. Tror det skal dekke det mesteHar ikke kjøpt inn noe enda, men kom langt med gaskluter og nøytral babyolje sist.
Burts bees produkter er veldig allergifremkallende i følge denne linken:Har kjøpt inn:
Bepanthen salve
Calendula olje (weleda sin)
Baby Bee multipurpose ointment (Kjenner ikke til produktet fra før, men kan brukes på hele kroppen og inneholder naturlige ingredienser, så tenkte jeg ville prøve den)
Neglesaks har vi fra før, men kjøpte nesesuger, i tilfelle tett lita babynese.
Med dette og de tingene vi fikk i babypakkene tror jeg vi skal klare oss lenge Pleier ikke bruke så mye produkter på de så lenge babyens hud er myk og fin
Burts bees produkter er veldig allergifremkallende i følge denne linken:
http://www.tv2.no/a/6562325/
Såg nemlig på de produktene først :/
Ja, har selv kjøpt den serien for første gang kjøpte badeolje, barnesalve, barnekrem og ammekrem (kan også brukes til leppene) er veldig spent på serien, men tror den skal være veldig bra!Har ikke peiling på hva jeg skal kjøpe inn, vesla her har eksem og reagerer på alt av parfyme osv, selv er jeg og allergisk og livredd for å bruke noe på babyen som den evt ikke tåler...
Ser mange vurderer/har kjøot "lykkelig som liten" produkter. Hva produkter kjøper dere da?
Ja, er kjipt når den er dyr i tilleggSå kjipt, det stofft inneholdt den kremen også Får heller bruke den på min hud i ny og ne da. Vil ikke smøre noe allergifremkallende på babyen Kommer heldigvis uansett langt med Calendulaoljen og ikke minst med kokosolje
Akkurat de jeg bestilte ble litt usikker på om jeg skulle ta bodylotion helt nøytrale, men endte med den med lavendel siden alt er naturlige ingredienser likevel lukter produktene? Skjønner at bodylotion gjør detMine favoritter fra lykkelig som liten (jobbet på barnebutikk som solgte dette før) er badeoljen, body lotionen med lavendel, babysalven (evt doktorsalven som er litt sterkere om babysalven ikke er nok) og ammesalven, som nevnt over også funker som lepomade