Stelleprodukter

-Bambino-

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Sommerfuglene
Nå som mange av aprilgullene har kommet, hvilke stelleprodukter bruker dere? Jeg har brukt bare olje i badevannet, men lille er så tørr i huden likevel... Noe annet man kan gjøre?

Vi har kun brukt rent vann. Min erfaring er at jo mer man tilfører, jo mindre lager hunden selv.

Bruker du ikke olje heller? Vet jo at man anbefaler minst mulig, men han er så voldsomt tørr... Kanskje går det seg til av seg selv etterhvert om jeg bare lar det være...

Bruker du ikke olje heller? Vet jo at man anbefaler minst mulig, men han er så voldsomt tørr... Kanskje går det seg til av seg selv etterhvert om jeg bare lar det være...
Vi gjør ikke det nei (har heller ikke badet, venter til navlen har falt av).

Jeg prøvde babyolje (natusan) i badevannet mitt under svangerskapet, jeg begynte å klø som en gal! Ble bedre med ren mandelolje fra apoteket.

Hittil har vi kun brukt vann og olje :)

De små er jo veldig tørre i begynnelsen. Min flasser masse!
Vi gjør ingenting med det, det blir bedre etterhvert :)

Kun vann her, og potetmel på sår stump :P

Vi er med på prevent adal studie så idag fikk vi en boks med badeolje som skal brukes fra 2 uker og videre i badevannet. Skal forskes på om det å bade i olje gir mindre hudproblemer og eksem.

Vi bruker zink salve og tørrservietter fra apotek som vi dynker i vann. Noen ganger bruker vi olje for å vaske rompa.

Back
Topp