Stelleprodukter

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Hvilke stelleprodukter handler dere inn til den lille?

Inotynol, babyolje, mesoft kompresser til å vaske og a krem..

Zink-salve og babyolje er kjøpt inn, mulig jeg kjøper talkum også, brukte det med forrige når rumpa var veldig sår..

hva er inotynol? krem til sår stump? hadde bare zinksalve sist jeg fikk barn:P fantes sikkert da også altså,men funka godt med zinksalve:)
Det er sårsalve ja :) den er fantastisk, brukt den mye på jobb (på skikkelig jævlig bleieutslett) og den kurerer det meste :)

hva er inotynol? krem til sår stump? hadde bare zinksalve sist jeg fikk barn:P fantes sikkert da også altså,men funka godt med zinksalve:)
Ser du fikk svar under her:). Men ja, det er det:). Brukte den på guttungen for 9 år siden, syns den er veldig bra:)

Ser du fikk svar under her:). Men ja, det er det:). Brukte den på guttungen for 9 år siden, syns den er veldig bra:)
Må ha glemt mye jeg altså:P fikk jo sist for 8 år siden og kan ikke huske å ha hørt om dette en gang:) skal gå til innkjøp av dette da skjønner jeg:)

Har knapt brukt produkter på de som er to og åtte nå.
Eldste brukte vi ingenting til, og yngste bruker vi en krem mot atopisk eksem, ellers har vann og klut vært nok her :-)

Det er sårsalve ja :) den er fantastisk, brukt den mye på jobb (på skikkelig jævlig bleieutslett) og den kurerer det meste :)
Inotynol er vidundermiddel! Jeg anbefaler det til alle jeg kjenner. :D

får man opplæring på føden i hvordan man steller såre babyromper eller?? Jeg er 32 og sikkert ikke bytta en bleie siden jeg passa naboungen for 20 år siden.. Og da bare brakk jeg meg :P er ikke mer erfaring å hente hos mannen i huset, litt av samme grunn.. Stakkars babyen vår :hilarious:

får man opplæring på føden i hvordan man steller såre babyromper eller?? Jeg er 32 og sikkert ikke bytta en bleie siden jeg passa naboungen for 20 år siden.. Og da bare brakk jeg meg :P er ikke mer erfaring å hente hos mannen i huset, litt av samme grunn.. Stakkars babyen vår :hilarious:
Jeg tror de skal gi opplæring til førstegangsfødende ja. Vi fikk aldri sist mens jeg lå på barsel, men de snakket om det hver dag men tok seg aldri tiden til det. Var ingen krise for meg da som har jobbet innen helse og omsorg i en mannsalder og i tillegg har en skokk med småsøsken. Bare si at du må få en innføring, så ordner det seg nok :)

På Ahus i 2014 spurte de om det på barselhotellet også, hadde da en eldre sønn, så hadde ikke behovet selv, men greit at det finnes :-)

Tørre engangskluter, inotyol, bepanthen og produkter fra Lykkelig som liten(olje, barnesalve og hudkrem og ammesalve til meg selv).

Er det sant at man ikke trenger såpe i begynnelsen?

Har knapt brukt såpe på toåringen i det hele tatt. Kun olje i vannet når han bader og stort sett vann og klut ved skift, våtservietter stort sett når vi er ute av huset. Kommer ikke til å bruke til lillesøster heller :-)

Back
Topp