M
Moderator Kine
Guest
Hvilke stelleprodukter handler dere inn til den lille?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hva er inotynol? krem til sår stump? hadde bare zinksalve sist jeg fikk barnInotynol, babyolje, mesoft kompresser til å vaske og a krem..
Det er sårsalve jahva er inotynol? krem til sår stump? hadde bare zinksalve sist jeg fikk barnfantes sikkert da også altså,men funka godt med zinksalve
![]()
Ser du fikk svar under herhva er inotynol? krem til sår stump? hadde bare zinksalve sist jeg fikk barnfantes sikkert da også altså,men funka godt med zinksalve
![]()
Må ha glemt mye jeg altsåSer du fikk svar under her. Men ja, det er det
. Brukte den på guttungen for 9 år siden, syns den er veldig bra
![]()
Inotynol er vidundermiddel! Jeg anbefaler det til alle jeg kjenner.Det er sårsalve jaden er fantastisk, brukt den mye på jobb (på skikkelig jævlig bleieutslett) og den kurerer det meste
![]()

Jeg anbefaler at du prøver denMå ha glemt mye jeg altsåfikk jo sist for 8 år siden og kan ikke huske å ha hørt om dette en gang
skal gå til innkjøp av dette da skjønner jeg
![]()
Jeg tror de skal gi opplæring til førstegangsfødende ja. Vi fikk aldri sist mens jeg lå på barsel, men de snakket om det hver dag men tok seg aldri tiden til det. Var ingen krise for meg da som har jobbet innen helse og omsorg i en mannsalder og i tillegg har en skokk med småsøsken. Bare si at du må få en innføring, så ordner det seg nokfår man opplæring på føden i hvordan man steller såre babyromper eller?? Jeg er 32 og sikkert ikke bytta en bleie siden jeg passa naboungen for 20 år siden.. Og da bare brakk jeg meger ikke mer erfaring å hente hos mannen i huset, litt av samme grunn.. Stakkars babyen vår
![]()
får man opplæring på føden i hvordan man steller såre babyromper eller?? Jeg er 32 og sikkert ikke bytta en bleie siden jeg passa naboungen for 20 år siden.. Og da bare brakk jeg meger ikke mer erfaring å hente hos mannen i huset, litt av samme grunn.. Stakkars babyen vår
![]()
Er det sant at man ikke trenger såpe i begynnelsen?
Er det sant at man ikke trenger såpe i begynnelsen?