Stelleprodukter...?

• Trådstarter Trådstarter Sanna27
  • Opprettet Opprettet
S

Sanna27

Guest
Hvilke stelleprodukter bruker dere (merker, hvor dere kjøper de) ?

Våtservietter, kremer, olje, såper ++

:lurk

Last edited by a moderator:
Bruker kun krem om de blir såre.
Våtdervietter om vi er ute, men hjemme er det kun rent vann.

Også bruker vi noen dråper olje i badevannet.

Han største har atopisk eksem så vi har en del kremer til han for å holde det i sjakk, men det er sånt som har kommet med tiden og vi har forhørt oss med lege før vi har påført noe som helst :)

Rent vann, våtservietter kun på tur og til grovrengjøring av bæsj. (De første mnd skylte vi bare stumpen i vasken)
Ved begynnende sårhet har vi bare brukt potetmel.

Bare vann og tørre kompresser hjemme, våtservietter minst mulig. Bruker inytiol ved sår rumpe, fungerer helt supert!:-) stort sett olje i badevannet, natusan babysåpe hvis han er møkkete og aderma exomega hvis han er tørr i huden:)

Vann og tørre engangskluter ved bleieskift. Drypper noen dråper olje rett på stumpen ved bæsje bleier.

Bepanthene ved sår stump.

Burts bees til vask, badevann.

En fet krem fra A Derma til eldste når han blir tørr.

Burts bees har jeg gått til innkjøp av til den lille i magen.

Vann i springen og kompresser til vask. Bepanthen til å smøre med og potetmel om det blir ekstra sårt pga diaré. Bitte litt olje i badevannet, og hun bader kanskje 2 ganger i mnd pga allergi.

Billig tørrservietter jeg fukter hjemme, Libero våtservietter på tur, Libero oil og wash, som jeg får kjøpt på matbutikken.
Inotyol fra apotek om han blir sår.

Hvilke stelleprodukter bruker dere (merker, hvor dere kjøper de) ?

Våtservietter, kremer, olje, såper ++

:lurk
Våtservietter liker jeg coop englamark best. De er milde, uten skumle stoffer, god str på tørkene, åpne/lukke greie og billige. Evt libero, men jeg synes de svir (har prøvd de selv ved omgangssyke :p)

Babyolje synes jeg aco sin er god. Det samme med badesåpe.

Kremer er burts bees favoritt :) sinksalve, brystvortekrem/stellekrem osv

Libero våtservietter og Aselli sårsalve som stellesalve. Synes den funker mye nedre enn vanlig stellesalve :)
Har Dr Greve babyolje og vanlig boks med talkum fra apoteket.

Nå er babyen min i magen fremdeles, men har planer om å gjøre litt som sist.

For det meste vann til bleievask hjemme, og hjemmelagde våtserveter ute (slike tørrserveter fuktet med vann og babyolje).
Inoktynol og eventuelt litt potetmel på sår bak.
Litt babyolje i badevannet, eventuelt litt natusan babysåpe dersom veldig skitten.

Våtservietter liker jeg coop englamark best. De er milde, uten skumle stoffer, god str på tørkene, åpne/lukke greie og billige. Evt libero, men jeg synes de svir (har prøvd de selv ved omgangssyke :p)

Babyolje synes jeg aco sin er god. Det samme med badesåpe.

Kremer er burts bees favoritt :) sinksalve, brystvortekrem/stellekrem osv
Har prøvd lypsyl og en krem fra burts bees. Og elsker lukten. Lukter alle produktene likt? Isåfall vil jeg handle mer av de !

Har prøvd lypsyl og en krem fra burts bees. Og elsker lukten. Lukter alle produktene likt? Isåfall vil jeg handle mer av de !
Alle lukter vel ikke helt likt nei, men se lukter godt! Her lukter det godt av sinksalven når jeg kommer inn på soverommet :D

Bruker burts bees, kjøper på nett :-)

Inityol til sår stump
Potetmel til sår stump
Purelan til såre brystvorter
Coop änglagård babyolje

Mange kjekke produkter som er nevnt her!!

Silulen sinksalve til sår stump. Den eneste sinksalven som fungerte her. Inotyol hvis det er rødprikkete og veldig sårt.
Natusan Våtservietter til å tørke bort avføring og vasker bort med natusan såpe og vann så det ikke lukter så etter bæsjing. Men nå er jo pjokken 16 mnd, så huden tåler litt mer enn når han var liten baby. Blir vel litt anderledes når nestemann kommer i løpet av uka. Mer bruk av vann og klut..

Back
Topp