Stelleprodukter!

Burt's bees og Weleda :-)

Har i tillegg spesialsalve fra aloe vera :-)

Tror jammen jeg skal bestille Burt's Bee selv :) Har bestilt Konjac baby sponge i alle fall, den hører jeg så masse bra om! Har bestilt en til meg selv også.

Inotyol er verdens beste "sinksalve". Så det er i alle fall sikkert at den blir brukt.

Våtservietter må til innimellom og da har vi hatt god erfaring med first price sine. Myke og gode og "smaker" ingen ting. Var en mamma som en gang sa at om det smakte vondt når hun tok det i munnen ville hun ikke bruke det på barnet. Syns det hørtes fornuftig ut når det kommer til våtservietter.

Babyoljer - noe svanemerket uten lukt ;)

Ellers blir det vel å lete etter noe uten lukt som er svanemerket.

Tiden vil nok vise hva vi ender opp med. Blir muligens noe i retningen av natusan eller apotekprodukter vil jeg tro? Time will show xD

Inotyol er ett must. Pluss at jeg har kjøpt litt av burt's bees produktene. Så får man se hva man trives med :)

Brukte burs bees i starten men så ble jeg lei og gikk over til natusan. Oxo fordi d var så dyrt... Til rompa vil jeg anbefalle to produkter: ved skikkelige sår: inotyl og så bruk bepanthen ellers. Som bodylotion er aderma sin super og aderma sin krem for sensitiv/allergihud er fantastisk for både eksem og eksemfri hud

Btw, IKKE bruk kluter på rompa, ble bare sår. Kjøp kompresser på apoteket og bruk de til alt fra snørr til å tørke rompa tørr etter å ha brukt våtservietter. Btw liam fikk sår av alle våtservietter unntatt pampers sensitiv... Kjøttsår!!!
ImageUploadedByBV Forum1391639775.921423.jpg

Fikk to kremer til baby fra L'occitane til jul. Så har jeg en Burts bee badeolje og bepanthen salve.

Prøver også med det først, kunne tenkt meg å prøve Wedela sine produkter.

Btw, IKKE bruk kluter på rompa, ble bare sår. Kjøp kompresser på apoteket og bruk de til alt fra snørr til å tørke rompa tørr etter å ha brukt våtservietter. Btw liam fikk sår av alle våtservietter unntatt pampers sensitiv... Kjøttsår!!!
Vis vedlegget 49581
Jeg brukte kun gasskluter med litt vann på jenta i starten og det gikk helt fint. Sår kommer nok av for mye fuktighet over tid.. Viktig å la baby få lufttørke innimellom :) (fikk disse i en gratispakke. Kjekke å ha i stellebagen tenker jeg :) )

Back
Topp