Stelleprodukter

lillerypa

Forumet er livet
Skal begynne å handle inn de småtingene som babyen trenger når hun kommer, og lurer derfor på hvilke stelleprodukter dere anbefaler? Har skjønt at natusan sine produkter ikke er noe særlig? Og hva er det egentlig man trenger? Mange spørsmål fra undrende førstegangsfødende 

-brukte olje fra babyline, Inotyol salve til evt sår stump og mesoft kompresser. baby-qtips til stell rundt navlen. Så hadde jeg sånn øyedråper med saltvann da hun hadde endel puss. nesesug, tempmåler. sikkert noe jeg har glemt! :)

Hehe, kjenner meg igjen i dette ;)

Her går det i Babyline olje til å smøre tørre ører, sinksalve til stumpen, Sebamed badeolje i badestampen, shampoo med Bamse-merket og Bepanthen som jeg smører henne i hudfoldene rundt nakken med. :)

L86 skrev:
-brukte olje fra babyline, Inotyol salve til evt sår stump og mesoft kompresser. baby-qtips til stell rundt navlen. Så hadde jeg sånn øyedråper med saltvann da hun hadde endel puss. nesesug, tempmåler. sikkert noe jeg har glemt! :)

Sign. Og husk at stumpen ikke skal smøres forebyggende. Ellers, paracet for de minste. 

Tusen takk for hjelpen, får ta meg en tur på apoteket og se hva jeg finner 

Du trenger bare en olje og en god stellekrem, egentlig. Evt. en flaske skumbad. Uparfymert babypudder eller potetmel er også lurt for å strø i folder som under dobbelthaka og under armene. 

Sjekk testene på http://www.gronnhverdag.no De tester babyprodukter hvert år. 

Har ikke brukt annet enn litt olje på noen av barna egentlig. Alle prøvene jeg fikk på diverse stelleprodukter bare lå der uåpnet til de ble så gamle at jeg kastet dem. 

Olje fra Babyline og potetmel. Har også Inotyol på lager, men enda ikke brukt.

Her bruker vi produkter fra Burts bees. Vært veldig fornøyd med de:)

L86 skrev:

what she said... det er igrunn alt du trenger.. man kommer veldig langt med rent vann...

Natusan er ikke så ille som det var før, så lenge du styrer unna de produktene som inneholder parfyme er resten greie. Kan forresten anbefale appen "Hormonsjekk" om du ar iPhone eller android telefon som scanner strekkode for å få opp informasjon om skadelige stoffer. 

Back
Topp