Stelleprodukter

Jeg er veldig fornøyd med babyline produktene, brukte de på snuppa og bruker noe av det ennå til henne :) også bruker jeg first price bleiene og x-tra våtserviettene.. Men kommer til å bruke pampers bleier til den lille i begynnelsen.. gode og myke :) 

dr. greve sine er veldig gode syns eg.. men zinksalven e litt bløt sånn at den variere me litt på..den e grei å bruke på de minste men når de e større og blir veldig såre så e de som e litt mer salve/krem aktige greie...

har prøvd mange forskjellige våtservietter...syns de fleste e helt greie...

Anbefaler og bruke engangskluter til daglig stell ihvertfall (sånne kompresser). Våtservietter kun ute på tur da de lett blir veldig såre av det. Ellers er jeg veldig fornøyd med Dr.greve sine produkter. Natusan er jeg ikke noe glad i:)

Samme det...det som er på tilbud! 

Har pleid å bruke litt mild intimsåpe (f.eks dr.greve) og natusan sinksalve ved sår rompe. 

Sandbakk skrev:
Sværger til SebaMed. Har brukt det på dei 3 andre,og skal bruke det nå også. :)eg har brukt det til mine 2.. e kjemprfornøyd med sebamed sine produkter

Vi brukte landlord sine engangskluter med vann/olje til bleieskift, og jeg elsker de! Syns det er så dumt at de har sluttet å selge de, for jeg finner ingen andre engangskluter jeg liker, noen som har tips?
Nå bruker vi neutral våtservietter, og litt vanlige kluter med vann.

Ellers er jeg veldig glad i A-creme.
Inityol til såre stumper.
Gemma babyolje

aaashild skrev:
http://www.bleieboden.no/display.aspx?menuid=49&prodid=3966
supert vaskeklutsystem! Like enkelt som engangsservietter, men mye bedre for rumpe, miljø og lommebok :)

Så genialt!  Har du bambus eller bomullskluter? Blir det ikke mye gris om det er skikkelig løs avføring? Eller går mye bort i vannet som er i skittentøyboksen?   Og holder det egentlig med 25 kluter?  Disse tror jeg at vi må investere i, hater våtservietter, og dette virker jo helt supert.

Back
Topp