Stelleprodukter

linko

Forumet er livet
Hva bruker dere ved bad og vanlig stell?

Bruker dere såpe nedentil?

Ved bading bruker vi Sebamed badeskum og shampoo....lukter så godt. Til daglig stell bruker jeg anglemerk (skrives noe slikt), når den er to kommer jeg til å bytte til lano. Ellers ved skift ved bæsjebleie bruker jeg våtservietter.
Har til dags dato ikke smørt han med noen kremer eller oljer (kun solkrem), blir heller ikke sår i rompa ved bæsjing.

Bruker fra Babyline og Weleda[:)]
Bruker litt såpe nedentil om morran,da syns jeg det er på tide med en god vask[:)]

Ved bad/dusj så bruker jeg natusan top to toe wash, og sebamed shampoo. Bruker også litt olje i vannet innimellom.
Bruker kun vann i ansiktet. Ved bleieskift bruker jeg vann og olje.

Bare vann ved bleieskift. Når vi bader bruker vi kun vann i ansiktet og lactacyd såpe på resten!
Hun har alltid hatt så fin hud, så har ikke brukt så mye produkter.

Eg bruker natusan sjampo og lavendel badesåpe og natusan/libero babyolje. Bruker ikkje såpe nedentil, kun inotyol og jordnøttolje om ho er sår.

Ved bleieskift bruker jeg kun vann på Libero dry wipes.
Smører med Inotyol visst hun er litt sår.

Ved bading brukes Libero shampo og litt Libero badeskum[:)]
Visst jeg smører på krem,bruker jeg A-krem....

Natusan bed time wash eller ka den heter.
Og den gule natusan shampooen, den lukter så godt.

Når han bæsjer bruker eg stort sett våtservietter. Landlord sine.
Om det er sånn hard tullebæsj, så bruker eg vann og intimsåpe.

Jeg bruker våtservietter når vi skifter bleie, og når hun bader/dusjer bruker jeg neutral bad, og shampo, eller barnengens grønnsåpe [:)] Har brukt min sjampo på henne en gang også, bare for morroskyld, da luktet hun sååå godt, og glitret i hele hodet.. [:D]

vi bruker kun våtservietter til vanlig stell.
når vi dusjer bruker vi ehm...den der natusan hvit flaske med grønn topp, lukter himmelsk![:D]
smører med a-krem hvis han er tørr og sinksalve hvis han er rød[:)]

Til bleieskift - våtservietter eller sånne papirservietter fra Libero.
I badevannet - enten bedtime olje/såpe (helst en dæsj av begge fordi hun synes det er så morro med skum) eller babyshampoen/badesåpa til the bodyshop. Shampoen bruker vi alltid i håret hennes. Det blir så mykt og fint av det [:)]

Bleieskift så bruker vi våtservietter som regel. I badekaret så kun vann. Smører med sink eller annen krem om det trengs. Snuppa har fin hud[:)]

ORIGINAL: babyensmamma

ORIGINAL: Scorp80

Ved vanlig bleieskift bruker jeg våtservietter..

Ellers bruker vi lano, lukter så godt [:)]

Synes du?

Jeg synes det lukter gammel dame som har tisset på seg! [:D][:D]

Hehe, jeg er litt enig med babyensmamma!

Bleieskift: Våtservietter (apoteket sine dermica)
Dusj/bad: Natusan shampoo (den gule) og dusj såpe fra natusan eller libero :)

Bruker ikke olje i vannet/ dusjen men smører han kansje etter en dusj, 1gang i mnd. Smører zink på om han blir rød, noe som hører sjeldenheten til

Har en unge med sinnsykt mye eksem, så her kommer det en skikkelig smørbrødliste!
I tillegg til reseptholdige produkter, bruker vi:
Aderma, A-krem, Fenuril og karbamidkrem
Neutral, Sebamed og weleda badeprodukter
Inotyol og Penaten og Bepanthen salver

Back
Topp