Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gasskluter / oppvaskkluterHva bruker dere som gulpekluter ? Har fått en del flanellskluter eller hva jeg skal kalle det, og de kan vel brukes ?
Noen som bruker engangs stelleunderlag? Eller tåler stellematta å bare bli tørka av etter bruk? Har kjøpt vanlig stellematte på Babybanden.
Søstra mi brukte kun engangs, fordi babyen tissa hver gang bleia kom av så de kasta den etter hvert bruk.Noen som bruker engangs stelleunderlag? Eller tåler stellematta å bare bli tørka av etter bruk? Har kjøpt vanlig stellematte på Babybanden.
Henta babybox fra apotek 1 i dag, og der var det med en liten tube med BepantenVi har masse kluter etc fra eldstemann, så ser gjennom før vi kjøper.
Håndklær har vi nok av til bruk på stellematten.
Vi kommer til å fortsette bruk av Pampers Sensitive wipes, som jeg foretrekker fremfor alle andre wetwipes.
Tørrwipes er smart å ha, så det blir kjøpt inn i større mengder etter fødselen.
Sinksalve brukte vi sjelden med førstemann, men Bepanten er heeelt nødvendig. Det fikser det aller meste av sår og rød hud, og jeg håper de fremdeles har små tuber i babyboksene
Jeg har hentet to stk fra apoteket og fikk ikke med Bepanten i noen :/Henta babybox fra apotek 1 i dag, og der var det med en liten tube med Bepanten
Så rart :sJeg har hentet to stk fra apoteket og fikk ikke med Bepanten i noen :/
Tenkte å hente en tredje men da får jeg trippel opp med det andre og det trenger jeg egentlig ikke mer av. Noen som vet hva en sånn tube koster på apoteket?Så rart :s
Nei i utgangspunktet ikke. Men de bare ser på mailen og ingenting mer. Trodde de skulle trykke på linken/koden. Så de vet jo ikke om jeg har hentet eller ikke.Kan man hente så mange bokser man vil på apoteket?