Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det kommode frå IKEA, og så har pappa snekra større plate til å ha på toppen. Vil ha muligheten til å stelle med rompa mot meg. Ferdigmontert akkurat no i formiddag.
I skuffene er det stellesaker til venstre og klær til høgre. Skal fylle på med litt meir klær etter kvart.
Der ser jeg Arsenal-bodyen ligger klar alleredeHer er det kommode frå IKEA, og så har pappa snekra større plate til å ha på toppen. Vil ha muligheten til å stelle med rompa mot meg. Ferdigmontert akkurat no i formiddag.
I skuffene er det stellesaker til venstre og klær til høgre. Skal fylle på med litt meir klær etter kvart.
Jada. To forskjellige + smekke og tannbørste(!). Jaggu på tide!Der ser jeg Arsenal-bodyen ligger klar allerede
Hihi digger degJada. To forskjellige + smekke og tannbørste(!). Jaggu på tide!
Det er mest mannen her altså, men han har "smitta" meg litt. Smekke og tannbørste er det han som har skaffa. Storesøster har Alexis-drakt då, til tross for at mannen (og fotballen) kom inn i familien først i 2012.Hihi digger deg
Tror jeg må få mannen til å shoppe litt her også. Her i huset har de ikke fått drakt før i 4 årsalderen. Så på tide denne babyen får det inn med morsmelka
Så fint! Den kommoden har vi tenkt til å kjøpe også....Her er det kommode frå IKEA, og så har pappa snekra større plate til å ha på toppen. Vil ha muligheten til å stelle med rompa mot meg. Ferdigmontert akkurat no i formiddag.
Vi fant ut den passa bra, sidan den er høg nok til at plata oppå kunne gå vidare inn i vinduskarmen. Hadde sikkert ikkje funka like bra viss eg var 1,50 høg, men vi er begge høge nok til at stellebord på rett over meteren går greit. Praktisk med mange romslige skuffer og.Så fint! Den kommoden har vi tenkt til å kjøpe også....
Her er det kommode frå IKEA, og så har pappa snekra større plate til å ha på toppen. Vil ha muligheten til å stelle med rompa mot meg. Ferdigmontert akkurat no i formiddag.
Takk. Måtte det vare....Så smart! Og så god orden !