Stelleplassen

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
Er på jakt etter noen fine kurver å ha bleier, salver, kluter etc i på stelleplassen. Vi har stellematta på en benk over vaskemaskin og tørketrommel, på et rimelig kjipt bad, så jeg vil gjøre det litt koseligere i alle fall :) Noen som har noen tips? Hvordan ser deres stellebord eller stelleplass ut? :)

Jeg har Lidan døroppbevaring fra Ikea, liker den veldig godt (kan henge hvor som helst).

Oo, Søstrene Grene har akkurat åpna her i byen om ikke jeg tar helt feil! :) Det skal sjekkes ut! Vi har dessverre ikke plass til en ekstra hylle på det badet, selv om jeg skulle ønske det. Så kurvene blir stående på benken ved siden av matta. Mannen må finne seg en annen plass til barbermaskina si!! ;) Og jeg må få til en litt mer sjarmerende løsning på vaskemiddel og tøymykner, for de tinga står også på samme benk! Vil vinne i Lotto, vil pusse opp det badet før Mars! :/

Vi har bare stellematte opp på en malm kommode fra IKEA.
I første skuff har jeg kluter, kremer og bleier. Kjøpt sånn svarte bokser på IKEA som passer oppi (dvs. jeg må få kjøpt det, haha). Jeg har samme bokser til sminkesakene mine.

Jeg har kjøpt stellebord og kurver på Ikea.

Vi fikk stellekommoden satt opp i går, kjøpte den på på nett. Vi har ikke plass til stelleplass på badet, så vi har funnet plass på kjøkkenet. Vi valgte da en som kan brukes som kommode seinere fra Troll. Skal selv ta en tur på søstrene grene, eller IKEA en tur for oppbevaring. Takk for tips alle sammen.

Må få kjøpt noen kurver selv, søstrene grene tror jeg sksl prøve ut:-)

Var på søstrene grene om lørdag, men fant ingen der. Men sikkert ulike behov vi har, bruksområde. Skal sjekke ut jysk og muligens IKEA. ;)

Var på søstrene grene om lørdag, men fant ingen der. Men sikkert ulike behov vi har, bruksområde. Skal sjekke ut jysk og muligens IKEA. ;)
Søstrene Grene bytter ut varer hele tiden da, så det som var der for en måned siden kan være helt borte nå.
Jeg har kjøpt fine kurver på Ålhens før, men kan godt hende de ikke har det nå.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kremmerhuset har også en del veldig fine kurver, hvis det finnes der du bor.
Jeg har en kurv derfra som jeg har kluter, Mesoft etc i på stellebordet vårt, men har valgt hvite IKEA-bokser (de som passer til Malm-kommodene) til å ha kremer, såper etc i, siden de er enkle å vaske/tørke av om det blir søl.
Har Hemnes stellebordet fra IKEA, og der er det akkurat plass til en rad av de minste hvite boksene bak stellematten, og så har jeg kurven ved siden av matten

Kremmerhuset ja, det er sant! De har mye fint :) De har sikkert sånn metallkasse til vaskepulver som jeg ønsker meg også! Får komme meg til byn en dag, for jeg har fortsatt ikke funnet tid, lyst eller ork til det! Nå begynner jeg å bli forkjøla også kjenner jeg, så nå kjører det for meg :/

Da skal jeg ta en titt på Kremmerhuset også. Har jo mye fint der.

Stakk hodet innom kremmerhuset forrige uke og de har så mye fint der, så man finner sikkert noe der ja:-)

Jeg har noen hvite plastikkurver (ser flettede ut),fra Europris, tenkte å kjøpe flere i ulike størrelser til å ha under stellebordet, til bleier, klesskift, kluter og stelleprodukter :)

Fant noen fine flettekurver på Nille i dag, 90 kr for kurv med 5 vaskekluter oppi :) Så først kurvene og likte dem, og fant ut av at kluter kan jeg ikke få for mye av ;)

Back
Topp