stelleplassen

DK82

Forelsket i forumet
ENDELIG har vi fått montert opp stellekommode. Siste "store tingen" som manglet.
Den har ett brett som kan draes ut så man kan ha matten andre veien også. Er superfornøyd!
Til venstre er vasken, til høyre er vaskemaskinen med plass til bøtter for klesvask, bleievask og søppel. Har fått puttet alle de minste klærne inn i skuffene. Nå mangler jeg bare å fylle på med kluter og bleier :D

Så flott! 

Vi har lik stellekommode og seng i samme serie, veldig fornøyd!! :-) (de står begge på barnerommet da vi ikke har plass til kommoden på badet, men har en stellematte på en arbeidsbenk der også).

Vi har også lik, bare at vi valgte den store stellematta som dekker hele. :)

de møblene er kjempefine :) :) koselig å begynne å gjøre slike ting klart

ååå.. Den var helt nydelig :)
blir litt sjalu her jeg sitter.. vi har bare en slags plast kommode som er en hand me down.. men, jeg skifter som oftest på barn på gulv/sofa.. stellebord er kun for mannen og klærne :)

Irismor skrev:
ååå.. Den var helt nydelig :)
blir litt sjalu her jeg sitter.. vi har bare en slags plast kommode som er en hand me down.. men, jeg skifter som oftest på barn på gulv/sofa.. stellebord er kun for mannen og klærne :)

samme her, har en litt eldre stellekommode med matte som ikke er så fin lengre......Men den fungerer og litt teit å kjøpe nytt når resten av badet er fra de glade 80-tallet og egentlig matcher stelllekommoden ganske bra ;)

Det var en fin stellekommode :-D

Back
Topp