Stelleplassen til lille :) Del gjerne bilde

chaland

Elsker forumet
Lurer på hvilke stellebord/kommode dere har, ell andre fikse løsninger dere har brukt :)

Har ikke ordnet stelleplassen ferdig enda men legger ut bilde her når jeg har fått fiksa den :)

Blir ikke noe fancy eller fin stelleplass hos oss, men en enkel stellekommode trykt inn på et ellers ganske så trangt bad. :P

Har Troll stellekommode etter første. Antar vi henter den frem 2-3 uker før termin og legger klær o.l. i den. :)

Gleder meg til å se :) Trenger litt inspirasjon og smarte løsninger. Har ikkje bestemt meg for om vi skal ha det på badet ell på rommet hannes. Badet er lite så blir nok trangt.
Har forelsket meg i Troll-Mika stellekommode. Noen som har erfaring med den?

Vedlegg

• image.png
    image.png
    186,7 KB · Visninger: 103
Planen var å kjøpe en stellematte som slenges på gulvet ved behov ;-) sparer plass, og man slipper å være redd for at barnet faller ned :-)

Vi har stellebord fra IKEA fra før men p.t. har vi bare madrassen på gulvet ved siden av og bruker stellebordet som hylle til klær osv. Når mini kommer skal vi nok stå igjen :-)

Har ikke ordnet stelleplass enda vi heller, men her blir det nok stellekommode med badebalje i kommoden. Klær, bleier, håndklær og utstyr vi trenger til stelling blir nok å ligge i skuffene og alt blir stående på badet. Ikke så stor plass på vårt bad heller, men vi tror det skal gå akkurat...

Her blir det stellematte på badet som nok byttes på om den ligger på vaskemaskin, gulv eller ved siden av vasken. Prøvde med førstemann å ha stellebord inne på rommet hans pga lite plass på badet, men blei for frustrerende og ikke ha tilgang til rennende vann så blei ordna med stellematte på badet etter kort tid.

Her blir det stellematte på badet som nok byttes på om den ligger på vaskemaskin, gulv eller ved siden av vasken. Prøvde med førstemann å ha stellebord inne på rommet hans pga lite plass på badet, men blei for frustrerende og ikke ha tilgang til rennende vann så blei ordna med stellematte på badet etter kort tid.
Angrer på at vi ikkje laget utløp til vaskemaskin når vi pusset opp badet, den står i kjelleren. Hadde jo vært kjempe praktisk! Er det med vannet jeg også har tenkt på. Får vel kanskje bytte litt på det ved behov :)

Angrer på at vi ikkje laget utløp til vaskemaskin når vi pusset opp badet, den står i kjelleren. Hadde jo vært kjempe praktisk! Er det med vannet jeg også har tenkt på. Får vel kanskje bytte litt på det ved behov :)

Tror nok du finner ut av det, blir jo litt prøving å feiling for å finne ut hva som fungerer for dere :)

Vi har fått tak i Baby Dan Tarok stellekommode. Tror det blir supert ☺ hadde åpen løsning sist gang og var ikke så veldig fornøyd med det, så prøver kommode denne gangen ;-)

Blir stellematte oppå vaskemaskina her også. Lite bad så vi hadde nok ikke fått plass til stellebord i tillegg.

Den der har jeg også sett på, er utrolig fin :)
Noen sier at badekar delen lekker ned i de andre skuffene, gjør denne det?
Det vet jeg ikke for vi brukte aldri badebalje i stellekommoden. :p

Fikk anbefalt på Babycare å bruke separat badebalje da bading i stellekommoden generelt kan gi fuktskader på kommoden og tøyet som ligger i skuffene. ;)

Tror det er samme som vi ha :) veldig kjekk og god kvalitet. Brukte aldri badekaret oppi komoden. Blei bare sett i dusjen akuratt når vi bada. Eller så mista vi ein hel skuffe plass :p
Ja var det vi også tenkte, behøvde alle skuffene til klær og kluter. :)

3ce881eed19b8e9412c3f22e6a7f6497

Her er det vi gikk for :) Troll Lux stellebord! Så blir det klær og bleier i skuffen og resten i bokser på hylla under :)

Back
Topp