Stelleplassen og utstyr

Kiromantia87

Andre møte med forumet
Hei

Vi må ha stelleplassen på vaskemaskinen. Vi har kjøpt en benkeplate for å utnytte plassen best mulig. Men det er jo en del utstyr det er greit å ha i nærheten. Vi kan ikke sette opp hyller pga flisene på badet, men vurderte å sy/finne en vegghengt oppbevaring som vi kan feste med gode sugekopper eller dobbeltsidig teip.

Hva trengs rundt stelleplassen?
-Bleier
-Salver/kremer
-Våtservietter
-Kluter
-Skiftetøy
-Nattklær

...andre ting?

Hvilken løsning har dere?

Vi gjorde det slik de første 3 månedene med kommende storebror. Jeg hadde bleier, stellekrev, olje, tørrservietter og et håndkle ved siden av. Mulig et sett med skifteklær.
Soverommet var rett i nærheten så når vi stelte han for natta eller morgenen tok vi med de klærne vi skulle ha på han. Helt uproblematisk :)

Her har mannen montert benkplate over vaskemaskinen. Jeg har fått stelleplate som skal ligge oppå og så har jeg kjøpt kurver til bleier, kremer og klær og slikt som skal stå på siden av stelleplaten

Her har mannen montert benkplate over vaskemaskinen. Jeg har fått stelleplate som skal ligge oppå og så har jeg kjøpt kurver til bleier, kremer og klær og slikt som skal stå på siden av stelleplaten

Hva slags kurver har du kjøpt?

Vi har kjøpt et brukt stellebord med to hyller under hvor vi kan oppbevare praktisk utstyr i kurver [emoji4]

Vi har stellebord med skuffer og rom for kurver med oppbevaring. Stelleplassen blir på barnerommet da vi har ganske lite bad og ikke nok plass der. På stelleplassen finnes alt av klær, bleier, bleiebøtte, våtservietter, tørre engangskluter, salver/kremer, frottékluter og håndklær. :)

Vet du hvordan han monterte benkeplaten? Vi vil helst unngå å skru i veggen. Har dere mellomrom mellom vaskemaskinen og benkeplaten? (tenker på sentrifugen).

Takk :)

Vet du hvordan han monterte benkeplaten? Vi vil helst unngå å skru i veggen. Har dere mellomrom mellom vaskemaskinen og benkeplaten? (tenker på sentrifugen).

Takk :)
Han brukte vinkler for å skru den fast i veggen. Vi skal pusse opp badet etter hvert så er ikke så nøye på det akkurat nå. Er ca 1 cm mellomrom mellom tørketrommel å platen og ca 2 cm mellom vaskemaskinen og platen. Vaskemaskinen er lavere enn tørketrommelen

Back
Topp