MaiMor19
Forelsket i forumet
Vi har stue, kjøkken og bad i første etasje. På dette badet er det verken ledig gulvplass eller plass på vegg til vegghengt stellebord. I andre etasje har vi soverom og større bad hvor det blir laget fin stelleplass til babyen.
Men, jeg kunne tenkt meg å ha en stelleplass nede i første etasje også, hvor vi oppholder oss mest. Jeg har plass til stellebord i gangen mellom bad og stue (skjermet krok uten trekk), men der er det ikke tilgang til vann.
Har noen tips til hvordan jeg burde gjøre det i første etasje? Kan man liksom alltid satse på at formen er så fin som nybakt mamma at jeg kan ha en stellematte på gulvet på badet, som bare kan skyves til side når den ikke er i bruk (feks under vasken), eller burde jeg ha noe i stå-høyde?
Alle tips mottas med takk
Men, jeg kunne tenkt meg å ha en stelleplass nede i første etasje også, hvor vi oppholder oss mest. Jeg har plass til stellebord i gangen mellom bad og stue (skjermet krok uten trekk), men der er det ikke tilgang til vann.
Har noen tips til hvordan jeg burde gjøre det i første etasje? Kan man liksom alltid satse på at formen er så fin som nybakt mamma at jeg kan ha en stellematte på gulvet på badet, som bare kan skyves til side når den ikke er i bruk (feks under vasken), eller burde jeg ha noe i stå-høyde?
Alle tips mottas med takk

Jeg synes det er koselig og praktisk, ikke trenger jeg å være redd for at babyen skal falle ned heller.. Og skulle jeg føle for å ta meg en dusj, ja , da kan babyen ligge å sprelle på stellematta og samtidig se på mammaen sin. Vinn vinn!