Stellematte

Vinterbarn16

Gift med forumet
Februarlykke 2016
It's gonna be May 2019
Hei, hører rundt forbi at stellematter er noe som fort blir slitt og går i stykker, er det sånn at om man kjøper en stellematte på Jysk til 200 vil den gå fortere i stykker enn en fra barnas hus til 400? Noen som har erfaring med billig vs. dyr her? Jeg liker å tro at du får det du betaler for, men det er jo ikke alltid sånn :)

Vår viser ikke tegn til at den er brukt. Den tilhører stellebaggen til Bugaboo. Har brukt den flere ganger i uka i over ett år.

Koster 999 kr.

Jeg kjøpte stellematte men syntes den var mest i veien så gikk over til brettede håndklær oppå hverandre til slutt. Mye bedre :P

Vi har 2 stykk (en i hver etasje) og de viser ikke tegn på slitasje i det hele tatt. Den ene kostet 189,- og den andre 500,-

Her skal vi bruke håndklær. I tillegg skal jeg sy et par stellematter.

Jeg sydde sammen et stort badehåndkle og bruker som trekk på stellematta. Det har beskyttet den mye. Har en til ca 400,-, men den har faktisk revnet litt i sømmene

Vår er fra ikea :) vi kjøpte sånn trekk til å ha på stellematten, so far so good. Ikke noe tegn til slitasje her hvertfall.

Har aldri opplevd at en stellematte har blitt slitt, men har heller ikke prøvd billig fra jysk. Brukte som oftest håndkle eller gasklut oppå.

Vi har stellematte fra NG baby, den er like fin etter 1,5 år. Er avtagbart trekk som kan vaskes:)

Jeg har en fra jysk. Den er blitt flittig brukt i snart 5 mnder men er like hel. Men nå bruker jeg bestandig stelleunderlag/håndklær over da jeg vil unngå gris og uhell på selve matten.

Kjøpte en billig en, og det vises ikke at den er brukt etter 16 mnd.

Vår ser helt ny ut, fram Jollyroom, merke er Farge & förm. Brukt i over 1.5 år.

Vår fra Babyshop som kostet 399, er like hel og pen. Har brukt den i 1 1/2 år

Kjøpte en dyr en fra mimmis.no. Den er ikke i stoff men plastikk. Etter over 2 år + 1 år som dagmamma så ser den fortsatt lik ut.

Vi har kjøpt fra Babydan nå, den virker veldig solid, men kommer jo til å bruke et håndklær over :)

Kjøpte en stellematte fra sebra eller noe.. Brukt hver dag i 19 mnd nå, jeg syntes ikke den er slitt. Veldig fornøyd

Har en fra barnas hus og er ikke blitt slitt i det hele tatt på de 8 mnd vi har brukt den. Hun har hatt en tynn en type ikea hos bestemoren men den Ble det fort hull i

Back
Topp