Stellematte til vegghengt stellebord

Cesa

Andre møte med forumet
Har kjøpt vegghengt stellebord og lurer på om noen har tips til hvor jeg kan få tak i stellematte som passer. Hadde kjøpt sånn vanlig med kanter på siden, men det ble for stort og stelleborde gikk ikke ann å lukke. Trenger altså et mer flatt/tynt stelleunderlag.

Skulle akkurat til å si Ikea jeg også.

Prøvd Stella? Den e hvertfall utrulig myk og digg, den har eg.den e ikkje like bred som dei vanlige .. Søk på Stella stellematte :) den kanten rundt (beskyttelsen) er lett å ta av..

Bor dessverre langt unna Ikea :/

Ikea sender for 89 kr i porto. Lønner seg kanskje ikke for bare en ting men. Ellers har de fleste barneutstyrsbutikkene slike ting

Bor dessverre langt unna Ikea :/
Sett deg ned å se litt i nettbutikken, så kanskje du finner noe mer du kan bestille. Jeg bestilte nettopp madrass, oppbevaringsrom for skuffer og en skrivepult til storebror fra ikea. Betalte litt over 1000kr for varene, men porto på bare 150kr. Tok vel 1,5uke før de ankom postkontoret :)

Sett deg ned å se litt i nettbutikken, så kanskje du finner noe mer du kan bestille. Jeg bestilte nettopp madrass, oppbevaringsrom for skuffer og en skrivepult til storebror fra ikea. Betalte litt over 1000kr for varene, men porto på bare 150kr. Tok vel 1,5uke før de ankom postkontoret :)

Takk for tips :)

Lag en selv med skumgummimadrass og sånn dusjgardinstoff.. man har jo på trekk uansett :-)

Back
Topp