Stellematte til vaskemaskin

Veivalsa

Forumet er livet
Himmelbarn
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Marshmallows2021
Hvilken stellematte har dere hatt oppå vaskemaskin?

Ideelt hadde vært en matte som var 50X50, men jeg klarer ikke finne det. Noen som vet?
Lengden på maskina er litt over 50cm, men det vil jo gå selv om jeg må bruke en matte som har 60 cm lengde.

Husk at babyen er 50 cm ved fødsel og vokser raskt. Hadde dere evt kunnet montere en benkeplate oppå så dere fikk større stelleflate?

Hvilken stellematte har dere hatt oppå vaskemaskin?

Ideelt hadde vært en matte som var 50X50, men jeg klarer ikke finne det. Noen som vet?
Lengden på maskina er litt over 50cm, men det vil jo gå selv om jeg må bruke en matte som har 60 cm lengde.

Vi har stellekommode, men har matte på vaskemaskin hos besteforeldre. Bruker en helt vanlig standard stellematte (kjøpte en på kid når det var tilbud). Bena til storebror på snart 1 1/2 år stikker litt på utsiden, men fungerer fint ennå siden han er rolig.

Husk at babyen er 50 cm ved fødsel og vokser raskt. Hadde dere evt kunnet montere en benkeplate oppå så dere fikk større stelleflate?

Nei, vi leier, så i utgangspunktet kan vi ikke bore så mye i flisene. Tenker beina får stikke litt ut og at vi kjøper en standard stellematte og legger oppå :)

Back
Topp