Stellematte til vaskemaskin?

Bruker187cat

Forelsket i forumet
Min vaskemaskin er ca 50 cm lang (fra veggen og til enden) og 55 cm bred. Har googlet og googlet men alle er for store :-/
Har absolutt ikke plass til stellebord, og ikke plass på gulvet heller (knøttlite)

Noen som vet om noe, Evt andre lure løsninger?? :)

Har toppmatmaskin, men det er ikke noe problem å ha stellematte på. Vi kjøpte en på babyshop til 300kr, men vi kommer til å ha det for det meste på kommoden på soverommet og heller flytte den med oss når vi trenger den på badet. Har ikke noe å si om stellematten går litt utenfor. Kjøp en å prøv så ser du at det ikke blir noe problem :)

Vi brukte stellematte på vaskemaskin når junior var baby, kjøpte bare en helt vanlig en på en barneutstyrsbutikk. Husker ikke merket.

Du må jo ikke ha stellematte? Ta et stort badehåndkle, brett det slik at det blir litt opphøyet kant. Vi gjør sånn på hytta og det har funket fint. Ellers er ikea sin fin.

Takk for gode tips jenter :)

Ja tenkte på det i dag, er jo faktisk ikke nødt til å ha stellematte. Fungerer fint med stort håndkle også :)

jeg kjøpte stellematte på bambina.no Den var litt mindre enn det jeg har funnet andre steder. Bredden går nok fint for deg og men den blir lmuligens litt lang, men det går jo an å fikse provisorisk. det viktigste er jo bredden. Sjekk de ut!:)

Vi har vegghengt stellebord fra brio . (med babydan matte ). Det er smalere enn ikea sitt veggbord.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

ikea har en fin oppblåsbar smal stellematte, koster sikkert ikke all verden den ihvertfall;) når barnet er litt større er det godt å stelle på gulvet synes jeg, så er man trygg på at barnet ikke faller i gulvet ihvertfall:P

Var på IKEA i dag, og der var ingen stellematter, de kommer inn i midten av mai :) Vert noen problemer med forhandler tror jeg..
Så blir nok til at jeg kjøper den når den kommer inn, vis jeg ikke kommer over noen andre ute på handel :)

Back
Topp