Stellematte til IKEA-stellebord

Tilla91

Betatt av forumet
Februarlykke 2016
Er det noen av dere som har Sniglar stellebord fra IKEA og tips til stellematte som passer til den? Kjøpte den standard stellematten som hører til stellebordet, men den lekker luft allerede. Kjøpte også en annen en på Barnas hus, men den ble 2 cm for bred :-p
Håpløst..

Vi kjøpte stellematte fra barnas hus, tok av trekket og skar av litt på ene siden. Bruker det øverst på stelleboret sånn at det dekker kanten. Om du skjønner. Lagt ut bilde på stellebord tråden.

Under den hvite gulpekluten brukte vi den biten vi skar av. :)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    393,7 KB · Visninger: 114
Sniker inn her. Vi hadde samme problemet. Vi lette over alt, men fant til slutt en som passet på babyshop. Men tror det kun er den som passer. Fant aldri noen andre steder

Er det noen av dere som har Sniglar stellebord fra IKEA og tips til stellematte som passer til den? Kjøpte den standard stellematten som hører til stellebordet, men den lekker luft allerede. Kjøpte også en annen en på Barnas hus, men den ble 2 cm for bred :-p
Håpløst..
Både søster og mamma har flere Ikea matter hver, de har aldri lekket luft og nærmer seg fire år gamle. Så høres ut som du kanskje har vært uheldig med din? Jeg ville forsøkt å kjøpt en ny fra IKEA hvis ikke noe annet passer. De koster jo heldigvis ikke stort :)

Håpløst..
Da ville jeg ha reklamert på den i fra IKEA. Bor du for langt unna et varehus, så ringer du dem, så vil de sende deg en ny en til deg. De er kjempe hjelpsomme på kundeservice der, det vet jeg alt om, siden jeg har selv jobbet der :) :)

Back
Topp