Stellematte med plasttrekk

BuddyHolly

Fomle1983
Heisann!
Jeg er på utkikk etter stellematte med plasttrekk. Den må også ha lomme slik det kan tres på stellekommode. (det er mulig at dette er vanlig på alle stellematter, men jeg er en fersking xsmile5 ) Er det noen som vet hvor de selger? Jeg har foreløbig bare sjekket ut nettbutikker, og har hittil bare funnet med bomullstrekk :eek:

Nb! Å sy selv er ikke et alternativ. og ikke ikea sin heller!!

Gå i en babybutikk å se, de har et godt utvalg :)

Mimmis.no kjøpte vi vår. Er ikke til å tre over siden vi har stellebord. Det var det eneste steder jeg fant det. Lette i butikkene også. Men må si at den kom rett før fødselen pga leting. Så kan hende det finnes flere steder.

Sent from my iPhone using BV Forum

Barnas hus og babyshop har :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ikke til å tre på (aldri hørt om forresten), men skumgummimadrass med forhøyninger på hver side med PUL-trekk kjøpte jeg på Babyproffsen i Sverige.

Barnevognhuset Rudo har

Godgutten vår skal bli storebror, termin 3.2.14

Rosetaske: Denne type stellematte hører til stellekommoden som vi har (og andre typer stellekommoder, tror jeg), slik at man kan bruke stellekommoden til vanlig kommode utenom, hvis du forstår. Veldig praktisk! Problemet er bare at den tilhørende stellematten har revnet i kantene og må asbolutt byttes ut. Jeg har nå fått bekreftet at dette finnes på barnas hus, men de hadde så gyselige farger inne. Venter spent på svar fra andre aktører :) Nb! Nettbutikkene for barneutstyr (og kanskje også andre) har ofte utrolig dårlige produktbeskrivelser. Herre min.... Har aldri tenkt på det før, men....

Igjen; takk for tips! :angel1

Back
Topp