Stellekommoden

Frk.Friken

Flørter med forumet
Hva har man i stellekommoden? Vår har 4 skuffer og jeg skjønner ikke helt hva jeg skal ha i dem. Babyen får i tillegg en kommode til som står på soverommet vårt.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hva med bleier, sinksalve, badeolje, håndklær, et par ekstra skift, om barnet bæsjer/tisser/gulper seg ut? :-)

Bleier, håndklær/våtservietter, salver, hygieneartikler, bodyer, strømpebukser (altså undertøy til baby) bleiebøtteposer, kanskje en leke som kan få babyen til å fokusere på den enn å vri på seg når den tid kommer? Vel, dette var jo bare forslag. Sikkert mange som bruker det som kleskommode også, men siden du skulle ha en til ville jeg nok hatt litt sånne småting til babyen som tilhører badet som fort kan ta litt plass i den :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Toalettartikler (såper, kremer, oljer osv ) bleier, bodyer, strømpebukser, sokker, kluter, håndklær, gulpekluter osv :) jeg kommer til å kjøre litt ting til meg selv også. Har så mye dilldall på badet men for liten plass:p

Pysjer:)

Vi skal ha stellebord på badet, og har kjøpt en hylle som skal fylles med bleier, ekstra skift og etterhvert det nødvendige av kremer.

På barnerommet har vi kommode med klær som vi skal ha stellematte på, til nattskift. Og der er jo alle klærne. Kommer også til å ha våtservietter, bleier og det man trenger til bleieskift der.

Har egentlig tenkt å se litt etterhvert hva man trenger å ha tilgjengelig

Har malm komoden fra ikea, setter bare stellematta oppå :) 1 skuff blir nokk litt filler,gulpefiller,krem,sokker. ser litt ann hva jeg får plass til :) gleder meg da til og sette den klar :)

Vi har den på badet, og har toalettartikler, bleier, pusher og klær i den. De fleste klærne til babyen er der, så lenge det er små klær som brukes ;)

Sist gang bodde vi i en liten leilighet, og hadde alt til baby (bleier, stellesaker, håndklær og klær) i stellekommoden. Når har vi en vanlig kommende på badet å har bleier og stellesaker i øverste skuff. Ellers så har vi ting til resten av familien også i den. :)

Back
Topp