stellekommoden deres..

• Trådstarter Trådstarter * supermeg*
  • Opprettet Opprettet
S

* supermeg*

Guest
Ja, hva bruker dere? Har lyst på en kommode, men trenger ikke være en stellekommode. Kan bruke en vanlig kommode med en stellematte på toppen også. Hva har dere og hvordan fungerer det, har dere bilde er det kjempe fint[:)]

hadde en stellekommode fra ikea, men solgte den til skjønningen for ikke så lenge siden..
nå skifter vi på gulvet eller stående på dolokket [:)]
kjøper ikke noe nytt før neste unge og da har jeg lyst på det på skeidar som heter sebastian.. (hvis de har det om 5 år.. [:-])

husker når mamma fikk lillebror for 12 år siden, brukte hu bare en vanlig kommode, med stellematte på toppen, funka kjempe greit de.
har selv en som er kjøpt på barneland, stellkomode altså, brunbeisa, me bade kar og stellematte, syns den er genial, fin pris var de oxo på den. 2500:=) [:D]

ORIGINAL: Dollface™

hadde en stellekommode fra ikea, men solgte den til skjønningen for ikke så lenge siden..
nå skifter vi på gulvet eller stående på dolokket [:)]
kjøper ikke noe nytt før neste unge og da har jeg lyst på det på skeidar som heter sebastian.. (hvis de har det om 5 år.. [:-])

sjekke ut skeidar[:D]

ORIGINAL: peggy

husker når mamma fikk lillebror for 12 år siden, brukte hu bare en vanlig kommode, med stellematte på toppen, funka kjempe greit de.
har selv en som er kjøpt på barneland, stellkomode altså, brunbeisa, me bade kar og stellematte, syns den er genial, fin pris var de oxo på den. 2500:=) [:D]

oiii, billig[:D][:D]

ORIGINAL: White Zinfandel

Vi hadde Brio Vegga tidligere, men nå har vi stellematte på vaskemaskina..
Meeeen, der må tørketrommelen stå når den kommer i hus, så da skal vi ha Roba Stellebord.

ja, vi hadde stellematte på vaskemaskinen sist, men nå har vi også kjøt tørketrommel.. Den er gull verdt[:D]

har stellebord fra ikea koster 198 tror jeg der er det hylle under som ejg har bleier,håndklær,gulpekluter,pysjer,vaksekluter og en kurv med produkter...er stellematte oppå,så er det plass til badebaljen under..vi er veldig fornøyd med den hvertfall...

ORIGINAL: * supermamma*

ORIGINAL: peggy

oiii, billig[:D][:D]

ja ikkeno åå si på prisen, har hjul såå en kan trille den med, og kan brukes som vanlig kommode etterpå;) [:)]

Stellematte på vaskemaskinen... Perfekt høyde [:D]

ORIGINAL: pewsie

Stellematte på vaskemaskinen... Perfekt høyde [:D]

jepp, hadde det sist. Men nå er endelig tørketrommel i hus[:D][:D][:D] Og jeg vil ha en kommode til å ha klær i[:)]

Jeg har lyst på dette. Kan fjerne stelleplaten etterpå og sette på dører på nederste delen. 845,- på Ikea

Back
Topp