Stellekommode

MiaDenPia

Elsker forumet
Da var stellekommoden i hus (komode . Malm på ca 78 cm i høyden, stellematten er fra jysk), men syntes den blei litt lavere enn jeg hadde tenkt, men kan den på 100 cm bli for høy? (Har en som ønsker kommode på rommet og litt usikker på om jeg skal gi ham den gamle og ha en høyere på badet)
Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1371921765079.jpg
    1371921765079.jpg
    41,2 KB · Visninger: 124
Jeg var på ikea i dag og såg på den samme, stod og funderte på det samme om den va litt lav. Men så synes jeg den neste høyden virket litt høy igjen..

Den med tre skuffer er litt for lav for meg og den med fire for høy :-P
Så ble kommoden til brimnes med tre skuffer men den er å en smule for høy :-P
Jeg er 159 høy.

Kommer an på hvor høy du er. Jeg er 180 cm, og jeg brukte en som var litt over meteren. Den var perfekt i høyden for meg :)

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Jeg er 175 , mannen er 178, skulle vært 90 cm som kjøkkenbenken, hadde vært perfect

Tok meg en kjapp tur på nettsidene til ikea nå, kommoden som heter birkeland virker egentlig perfekt sånn høydemessig iom att den er omkring 90(tror jeg skal slenge stellematta opp på kjøkkenbenken å se om det blir for høyt med 90 som basis) , Også blir det evt å forhandle med mannen for den koster 1500 kr

Prøvde å legge matta på kjøkkenbenken men det ble for høyt for meg, målte komoden med stellematta oppå den blir ca 84 cm, så er bare ett par cm for lav... ikke lett dette

Vi kjøpte brusali fra ikea, 80 bred og 93 høy. Passer perfekt med babydans stellepute. Hadde vi hatt plass hadde jeg kjøpt hemnes med 3 skuffer, ettersom vi har den på rommet til storebror.

Vi kjøpte brusali fra ikea, 80 bred og 93 høy. Passer perfekt med babydans stellepute. Hadde vi hatt plass hadde jeg kjøpt hemnes med 3 skuffer, ettersom vi har den på rommet til storebror.
Jeg er forøvrig 175cm

Jeg kjøpte malm kommode på ikea med 6 skuffer, 123høy. Men ikke av hensikt til stellekommode da, der har jeg den som skal festes på veggen, bare veggen ikke detter ned :p

* Prinsessa ventes 19 august *

Er den med skuffer? Må helst ha det for har lite bad

Var det meg du spurte?
Brusali har 3 dype skuffer - den står på vårt knøttlille bad nr2 - inni dusjnisjen :thumleft

Jepp var deg jeg spurte, da må jeg sjekke den nærmere høres slettes ikke dum ut

Våres bad i skisse, har fint plass til hvilken som helst kommode høydemessig, størrelses messig kan den dog ikke være særlig bredere enn malmen, har dog ikke plass til både og(altså både kommode og stellebord nmedmindre stellebordet er vegghengt og henger over komoden )

Vedlegg

• 1372023418220.jpg
    1372023418220.jpg
    140,5 KB · Visninger: 35
Så litt lav ut, men du kan jo bygge den opp med klosser under eller låsbare trillehjul :) vi har skagen stellekommode. Den er passe høy til oss, jeg er 170 og sambo 176.

Gutt født 09
Lillebror ventes aug/sept

Den lurer jeg på om jeg har sett, er det den som selges på barnas hus? Ja det er jo å en mulighet -å bygge den opp, ingen dum ide det der:)

Tror du får kjøpt det som ekstrautstyr hos barneutstyrsbutikker ja, men trillehjul får du nok kjøpt på flere plasser. Flokkmann, jærnia osv :)

Gutt født 09
Lillebror ventes aug/sept

Back
Topp