Stellekommode

PrøveLykken

Liker dette forumet
Hva vil du anbefalle? Er usikker på om det er noe vits å kjøpe stellekommode med badekar. Blir den brukt? Og hvor lenge blir den brukt før man eventuelt tar ut badekaret og likevell setter den i dusjen?
Noen erfaringer med det? :)
Er det da kanskje bedre å bare kjøpe en kommode og legge stellematten på?

Vi hadde stellebord med balje i sist..Ble nesten ikke brukt,og fikk aldri ut alt vannet så det ble gammelt oppi der,så gikk fort over til vanlig balje:)så nå blir det kommode med stellematte,og balje hver for seg!

Vi hadde stellebord med balje i sist..Ble nesten ikke brukt,og fikk aldri ut alt vannet så det ble gammelt oppi der,så gikk fort over til vanlig balje:)så nå blir det kommode med stellematte,og balje hver for seg!
Ja, har tenkt en del på akkurat det :)

Sist så brukte jeg stellebordet med baljen under ofte men denne gangen har vi ikke plass til stellebord så vi har kjøpt stellemate og bade balje :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi har kjøpt det billigste stellebordet på IKEA, 200 kr tror jeg det var, og så kjøper vi balje utenom:)

Til storebror hadde vi først Cam sin stellekommode, var ikke så fornøyd. Stellematta gikk fort istykker og den var litt kjiky å få byttet.
Kjøpte Skagen stellekommode rett før storebror blr bleiefri, den er jeg kjempefprnøyd med. Gode, store skuffer og man kan velge om man vil ha føtter eller hjul på den. Barnashus og bare barn selger den bla.
Ellers kjenner jeg mange som er veldig fornøyd med Ikea sin stellekommode :)

Gutt født 09
Baby sept 13

Jeg har kjøpt Hemnes stellekommode på IKEA. Den er stor nok til at man kan ha noen bokser ol ved siden av stelleputa og kan gjøres om til vanlig kommode senere. Tenkte å ha natttøy og bodyer + smokker og alt annet babystas i skuffene. Alle foreldre jeg har snakket med til nå sier det er likså greit å bruke balje/ vasken det den første tiden før man setter hele balja inn i dusjen.

Vi har skagen stellekommode som var svindyr! Er fornøyd med den, har hatt den i 3 år nå og akkurat nå står den i stuen faktisk, men skal innigjen på badet straks :p men stellematta er ødelakt så den må vi kjøpe ny! Men vi har aldri brukt badekaret på den da for ville ikke ødlegge treverket med vann:)

Vi har kjøpt en vanlig hemnes kommode på ikea og en stellematte fra barnashus som vi har lagt oppå. Funker kjempe bra det, men hvis du er veldig lav kan den fort bli litt høy... Evt trenger du en krakk ;P;P

Vi har kjøpt en vanlig hemnes kommode på ikea og en stellematte fra barnashus som vi har lagt oppå. Funker kjempe bra det, men hvis du er veldig lav kan den fort bli litt høy... Evt trenger du en krakk ;P;P
Det gjorde vi også.. Jeg kjøpte i tillegg borrelås med tape på baksiden som jeg festet stellematten med ;)

På mobil

Det gjorde vi også.. Jeg kjøpte i tillegg borrelås med tape på baksiden som jeg festet stellematten med ;)

På mobil
Det lurte jeg på om vi også kom til p trenge det men det var anti-skli på den så den ligger som limt oppå :):)

Jeg ønsker meg en babydan stellekommode, men håper å finne en på finn, for uaktuelt å bruke 3500 på en kommode... Liker ikke stellebord, synes det ser så rotete ut, så får jeg ikke en fin stellekommode klarer jeg med med et håndkle på gulvet.

I den nye leiligheten blir det vaskerom med benk så vi planlegger å ha en stellematte oppå benken og så har vi en høy, smal malmkommode som ikke blir brukt p.d.d. som vi vil ha ved siden av. Fungerer ikke det vil mannen (!!!) gjerne ha stellebordet fra Stokke. Har inntrykk av at stellebord med balje under er litt ut(?) Hadde det selv når jeg var barn, og fikk det til dukken min noe som var veldig stas, for da kunne jeg bade dukkene mine når mamma badet broren min :D

Har stellekommode med badekar. Flittig brukt! Brukt i ca 6mnd før vi måtte bytte ut.... da bada snuppa i stor badekaret.. syns d va enkelt med badekar i kommoden... riktig arbeidshøyde når baby bada ;)

Jeg har en god og brei kommode med matte på toppen. Også har jeg balje og badekar utenom...fungert helt flott de to andre gangene!

Vi har en benk på badet vi bare skal ha matte oppå.. kjøpt balje utenom som vi skal sette oppå vasken, så den kommer i ståhøyde, og hånddusj fra Jula til å sette på servanten :) tror det blir genialt for oss :D

Back
Topp