stellekommode?

Sunfrid

<3 Prinsessa <3 *21.08.2013*
Noen av dere som har flere barn som har stellekommode? Vurderer det eller en vanlig kommode med stellematte på. Erfaringer og anbefalinger?

Jeg hadde det fra før, menn min minste er 7 år snart så jeg kvitt meg av det meste. Jeg synes ikke å kjøpe det er en MÅ.

Vi kjøpte stellebord på IKEA . Har ingen kommoder vi kan bruke. De er for smale. Men IKEA har mye fint hvis man trenger det. Er veldig godt satt sammen også.

"Problemet" mitt er at vi har lite plass til klær å sånn så vi må kjøpe en kommode uansett. Så vi tenkte det gikk an å slå to fluer i en smekk siden vi likevell har plass på badet. Men da må det gå an å gjøre stellekommoden om til vanlig kommode.

På IKEA har de en kommode som du setter på en ekstra lem på. Når du er ferdig med stelleperioden, så kan du ta av den, og du har en vanlig kommode. Hemnes tror jeg den heter. Vi har en gammel IKEA kommode av et annet merke, og den kan du gjøre det samme med. Får sikker kjøpt brukt også hvis du vil ha en annen type :)

From my iPhone BV Forum app

Vi vurderte faktisk en sånn når vi kjøpte stellebordet. Så de har det på IKEA nå. De er ikke så dyre heller.

"Problemet" mitt er at vi har lite plass til klær å sånn så vi må kjøpe en kommode uansett. Så vi tenkte det gikk an å slå to fluer i en smekk siden vi likevell har plass på badet. Men da må det gå an å gjøre stellekommoden om til vanlig kommode.

Samme problemet har vi. Jeg tenker å kjøpe "skagen" stellekommode den selges på barnas hus. Der er det også badebalje, som brukes i noen måneder. Deretter kan den tas ut og kommoden brukes som vanlig kommode.
Den er litt dyr, så jeg kikker på Finn daglig for å se om jeg kan være heldig å få kjøpt en som er fint brukt. Har enda god tid =)

Her er link : http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/bade-stelle/stellekommoder/skagen-stellekommode.html

Det er jo veldig greit at vi har god tid :) tråler nettet og kundeaviser og finn for å se om det kommer noen bra tilbud :) takk for tipsene alle sammen :) blir nok en ikeatur snart ;)

Har stellekommode fra barnas hus, med ekstra uttrekkbar klaff på toppen, klaffen ble brukt lite, men den har 2 skuffer til klær, og dører der det er god oppbevaringsplass til bleier, vaskekluter, hånduker og lignende.. å så er det karmer på toppen, så stellematta ikke glir så lett..Tenkte at èn av barna skal få den på rommet sitt når vi er ferdig med bleieperioden, evt får den nytt liv et annet sted i huset ;) minuset er at den var litt dyr, 4000,- men fikk den sponset av mamma i barselgave, så da var det greit for vår del :P

Kjøpte en kommode på Jysk når jeg skulle ha min datter som nå er 6. Kjøpte pute til den på Baby Comfort og tapet den fast med borrelås-tape. Har den fortsatt og skal bruke den til nr 3 nå :-) Har alltid vært godt fornøyd med den løsningen :-)

Vi har kjøpt hemnes kommode og så kjøpt stellebordstopp til den. Da kan toppen fjernes seinere og kommoden brukes videre! :)

Jeg har stellekommode. Kjøpte brukt jeg da, synes det det er greit å ha i ordentlig arbeidshøyde for meg. De kommodene vi så på var enten for lave eller for høye for meg, så da ble det en stellekommode som er akkurat passe :-)

vurdere denne kommoden og, men lurer på en ting!
Får en kjøpt "badebalje" til denne kommoden?

Du får ikke badebalje som hører til, men får kjøpt det utenom på ikea! :) syns de var grei sist, da det ble for lenge for min rygg å stå gjennom en hel bading, så satte den på gulvet! :)

Enig. Vi hadde også badebalje utenom. Jeg bruker fortsatt vår, siden vi ikke har badekar:)

Back
Topp