STELLEKOMMODE

anjet

Forelsket i forumet
Endelig, endelig så er stellekommoden i hus. :) Vi har ikke dårlig tid, men liker å ha ting på plass. Hadde egentlig lyst på en fra IKEA, men den var ikke til salgs på de stedene nære oss, og frakt ble på 1498, så da ble alt sammen nesten 3000 kroner...det var ikke en stellekommode fra ikea verdt syns jeg....

Valget falt på SKAGEN STELLEKOMMODE

skagen%2Bstellekommode.jpg

Info:

Praktisk stellekommode!

Skagen stellekommode med 4 skuffer og håndtak i børstet stål. Leveres med både hjul og hvite treføtter. Badebalje, slange og propp gjør bade/stelleseansen komplett.
Stellematte kan kjøpes separat, kr 349
Mål: høyde m/hjul 89,0 cm, høyde u/hjul 82,5 cm, bredde 77 cm, dybde 48 cm.

Pris: kr. 3 299,0

Vi kjøpe den på Barnas Hus OUTLET, så vi fikk den for 1800 :D

Noen med erfaringer rundt denne?
Hva slags stellekommode har du?

Den var fin :) har ikke kommet så langt ennå. Har kvittet meg med den gamle så må ha ny .

Den er så fin, ønsker oss den! Barnas hus Outlet? Hvemhvahvor?? :D

Så flott stellekommode! Jeg har denne:

Vedlegg

• stellebord.JPG
    stellebord.JPG
    13 KB · Visninger: 14
Endelig, endelig så er stellekommoden i hus. :) Vi har ikke dårlig tid, men liker å ha ting på plass. Hadde egentlig lyst på en fra IKEA, men den var ikke til salgs på de stedene nære oss, og frakt ble på 1498, så da ble alt sammen nesten 3000 kroner...det var ikke en stellekommode fra ikea verdt syns jeg....

Valget falt på SKAGEN STELLEKOMMODE

skagen%2Bstellekommode.jpg

Info:

Praktisk stellekommode!

Skagen stellekommode med 4 skuffer og håndtak i børstet stål. Leveres med både hjul og hvite treføtter. Badebalje, slange og propp gjør bade/stelleseansen komplett.
Stellematte kan kjøpes separat, kr 349
Mål: høyde m/hjul 89,0 cm, høyde u/hjul 82,5 cm, bredde 77 cm, dybde 48 cm.

Pris: kr. 3 299,0

Vi kjøpe den på Barnas Hus OUTLET, så vi fikk den for 1800 :D

Noen med erfaringer rundt denne?
Hva slags stellekommode har du?

Ligner veldig på den vi har,men tror vår heter trekløver eller noe med kløver ihvertfall :p
Syns skuffene er litt små,men ellers fornøyd.

Sånn Skagen har vi også kjøpt :-) Har ikke montert den enda, men gleder meg til vi skal ta den i bruk <3

Back
Topp