Stellekommode på hjul

Hvilken ville du valgt?

• Osckar

Votes: 0 0,0%
  • Skagen

• Primi Sogni

• Antall som har svart
    0

Babypie

Forelsket i forumet
Desemberskatter 2016
Marsmagi 2025
Last edited:
Vi skal ha denne :) har sett en live også og syns den så veldig fin ut! Liker at man kan bruke alle 4 skuffer selvom man har badekar i kommoden. En del modeller får man bare brukt de 3 nederste med badekar i. Også syns jeg både baljen og stellematta er veldig fin! Og litt bling bling rundt bamsen :D vi blir å bestille snart :)

4dac97eff26789fd8c237462118a4248

Vi skal ha denne :) har sett en live også og syns den så veldig fin ut! Liker at man kan bruke alle 4 skuffer selvom man har badekar i kommoden. En del modeller får man bare brukt de 3 nederste med badekar i. Også syns jeg både baljen og stellematta er veldig fin! Og litt bling bling rundt bamsen :D vi blir å bestille snart :)

Åh, den var skikkelig fin! Den skulle jeg gjerne ha bestilt, men blir for høy :( Btw, når jeg søkte på den nå så var den billigere på babycare.no :)

Selv om stellekommode på hjul kan høres veldig praktisk ut, så er det ikke alle som er like gode. Jeg kjøpte min da jeg ventet eldstemann i 2008 fra komplett.no eller noe sånt og den var ikke spesielt billig heller (tror jeg betalte over 2000kr for den). Utrolig kjip (type billig jysk) kvalitet på den. Hjulene er også så dårlige at den helst bør løftes når den flyttes... Så skulle jeg valgt om igjen, hadde jeg ikke kjøpt på nett, men undersøkt kvaliteten utstilt i butikk først.

Ingen erfaring med disse. Vurderte vel primi sogni sist gang, men syntes kvaliteten virket dårlig ifht prisen.

Vi endte opp med å kjøpe en fra Trekløver brukt, og har vært superfornøyd. Vet ikke hvilken modell der er, men den er i heltre furu ihvertfall. Den kan også brukes som en vanlig kommode hvor som helst i huset når man er ferdig med den som stellekommode.

Ingen erfaring med disse. Vurderte vel primi sogni sist gang, men syntes kvaliteten virket dårlig ifht prisen.

Vi endte opp med å kjøpe en fra Trekløver brukt, og har vært superfornøyd. Vet ikke hvilken modell der er, men den er i heltre furu ihvertfall. Den kan også brukes som en vanlig kommode hvor som helst i huset når man er ferdig med den som stellekommode.
Kan det være denne?

http://treklover.no/produkter/stellekommoder/stellekommode_nr_1/?m=Mobile

Back
Topp