Stellekommode med badekar?

Snodig

Betatt av forumet
Sist jeg hadde småbarn (begynner å bli noen år siden...) så hadde jeg stellekommode med badekar, men jeg syntes det var veldig tungvindt å få ut vannet etter bad. Finnes det noen nye lure løsninger på dette nå? Jeg vil helst ha kommode med stelleplass for å ha plass til klærne på badet, men finnes det alternative måter å bade babyen på?

Kan du ikke kjøpe en babybalje med en sånn liten badestol?
Hadde det til nummer 1 :)
Ellers helt i begynnelsen var han så liten at han kunne bade i vasken i den lille dammen man fikk plass der :)

Jeg hadde ikke stellekommode med badebalje sist og kommer heller ikke å ha det nå da jeg synes det er bortkastet penger. Badebaljene i kommoden er bittesmå og babyen vokser fort ut av den og så mister man jo skuffer/kommodeplass pga baljen. Jeg kjøpte heller en passelig høy kommode på skeidar, den kan man jo bruke etter at småbarnsperioden er over og la stellepute på. Kjøpte en badebalje med stativ som jeg brukte lenge til Gabriel. Satte den fremfor vasken og la slangen i vasken når jeg skulle tappe ut, ingen søl og veldig greit:)

Vi har omtrent sånn badebalje som var avbildet i innlegg 2. Den står på stativ, så det er bare å legge sammen når det ikke er i bruk. Var veldig fornøyd med den!

Vi har separat balje. Men hvis denne ligner sin søster så blir det ikke mye bading..

Det var det absolutt værste hun visste, hylte og skrek kontinuerlig, så vi kuttet badingen kjapt da det fungerte mye mye bedre å dusje henne. Jeg og far byttet på å dusje sammen med henne, da var jenta mye mer fornøyd.

Jeg hadde stellekomode med balje i til nr1. Blir nokk ikke det denne ganen.
Sikker litt pga av lite bad, men er veldig tungt å fylle opp å ut av det .. Jeg går nokk for en balije i dusjen denne gangen, noe jeg gikk over til sist gang også..

Men, det er nokk litt opp til hvordan badet til er, og hvor kommoden står i forhold til sluken og kranen :)

Vår balje i stellekommoden har en propp, med en slange på utsiden, så var ikke noe problem å få ut vannet. Er forøvrig også ganske fornøyd med den, den tar ikke noe plass fra skuffene, og min lille klump fikk brukt den ganske lenge :)

Piplup skrev:
Vi har omtrent sånn badebalje som var avbildet i innlegg 2. Den står på stativ, så det er bare å legge sammen når det ikke er i bruk. Var veldig fornøyd med den!

Samme her. Veldig fornøyd med den. Badekar i stellekomode blir fort for liten også. =)

immababy skrev:
Kan du ikke kjøpe en babybalje med en sånn liten badestol?
Hadde det til nummer 1 :)
Ellers helt i begynnelsen var han så liten at han kunne bade i vasken i den lille dammen man fikk plass der :)

Det var smart, takk for tips

vi har flexi bath til storebror. d bruker han enda. gooo plass oppi selv om den ser liten ut. d er da altså en sammenleggbar badebalje. har hørt at ja d er mye strev med badkaret i stellekomoden. så tror ikke d har kommet noen bedre løsning på d nå. og felxi bathen funker som gull på mitt bitte lille bad :D så kan du bare ha kommoden på badet og så legger du bare sammen flexi bathen og legger den under kommoden om d går ann evnt. 

Lena89 skrev:
vi har flexi bath til storebror. d bruker han enda. gooo plass oppi selv om den ser liten ut. d er da altså en sammenleggbar badebalje. har hørt at ja d er mye strev med badkaret i stellekomoden. så tror ikke d har kommet noen bedre løsning på d nå. og felxi bathen funker som gull på mitt bitte lille bad :D så kan du bare ha kommoden på badet og så legger du bare sammen flexi bathen og legger den under kommoden om d går ann evnt. 

Oj, det var en nyhet for meg, kjempesmart :)

Back
Topp