Stellekommode med badekar

Rosa Mirabella

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Januarlykke 2020
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
Jeg har så lyst på denne stellekommoden http://barnashus.no/nettbutikk/detaljer/bade-stelle/stellekommoder/skagen-stellekommode.html

Den hadde passet helt perfekt inn på badet vårt! Men så er den så dyr! (Jeg går på minstebeløpet av AAP).

Er det noen av dere som har den? Er den verdt pengene?

Kanskje noen av dere har den og vil selge den brukt?[&o] [:D][:D][:D]

Hadde eg visst det eg vet no så hadde eg aldri kjøpt stellekonnode med badekar. Badebaljen er liten og var for liten når han var 2-3 mnd. Så kunne heller kjøpt en flott kommode og hatt badestamp fra dag 1.

Vi har Asia stellekommode

Ååååååå okey... Takk for at du sa det!! Der tror jeg du reddet økonomien min[;)]
Da har jeg jo en god grunn for ikke å kjøpe! Hmm.. Da finner jeg en billigere løsning altså!

Har bare erfaring med Cam Aisa stellekommode, men som eplemos sier: badebaljen vokser de fort ut av. Max 4-5mnd!
Det positive er jo at det er en kommode som du kan ha klærne i. Asia kommode kan hvertfall bruker som vanlig kommode, kommer med topplate så du kan bruke når han ikke bruker stelleputa lenger.

ORIGINAL: eplemos

Hadde eg visst det eg vet no så hadde eg aldri kjøpt stellekonnode med badekar. Badebaljen er liten og var for liten når han var 2-3 mnd. Så kunne heller kjøpt en flott kommode og hatt badestamp fra dag 1.

Signerer denne, finnes mange fine babybadekar[;)]

Vi har den! Veldig fornøyd[:)] Snuppa på 9 mnd bader fremdeles i badekaret på den. Når stellebord-perioden er over så er det jo bare å fjerne badekaret og bruke den som vanlig kommode.

Vi kjøpte forresten vår på tilbud i fjor vår/sommer. Tror den var satt ned med mellom 500- 1000 kr [:D]

ORIGINAL: SiljeL

Vi har den! Veldig fornøyd[:)] Snuppa på 9 mnd bader fremdeles i badekaret på den. Når stellebord-perioden er over så er det jo bare å fjerne badekaret og bruke den som vanlig kommode.

Vi kjøpte forresten vår på tilbud i fjor vår/sommer. Tror den var satt ned med mellom 500- 1000 kr [:D]

Så bra[:)] Jeg tenkte også litt på at den kanskje kommer på tilbud snart.. Vi venter ikke baby før i oktober, så det er jo ikke noe hast. Og hvis den kommer på tilbud, da er det jo litt "ment to be" da.. ehhh! [;)]

Vi bruker den kun som kommode no og steller oppå.
Men kunne kjøpt en flott kommode, badebalje og stellematte for en mye billigere penge.

ORIGINAL: eplemos

Vi bruker den kun som kommode no og steller oppå.
Men kunne kjøpt en flott kommode, badebalje og stellematte for en mye billigere penge.

Tror du har veldig rett!

vi kjøpte stellekommode med balje i. hun brukte balja til hun var 9 mnd og da kunne hun sitte godt i badekaret. vi har hvert stor fornøyde med stellebordet/kommoden vår i allefall.
så alle bytter nok ikke etter 2-3 mnd.

men jeg hadde ikke gitt så mange tusen for en stellekommode uansett.

Vi har nor lignende. Bade karet har vi brukt maks 5 ganger på to barn, det sier vel litt[8|] Mye lettere å bare holde ungen i dusjen når en av oss voksne dusjer. Slippe detta styret med tappe i vann, riktig temperatur-etter en liten stund blir vannet kaldt, lett for at det lekker vann oppi der klærne ligger, slippe å bade ungen i vannet den tisser i, slippe å vaske balja etterpå osv. Hadde heller gått for ei vanlig balje hvis du må ha balje, eller sånn ligge/sitte stol. Her står begge unga i dusjen nå, de søler og holder på verre inni dusjen nå[:D]

Tusen takk for respons alle sammen! Jeg har fått litt å tenke på[;)]

Back
Topp