stellekommode eller vanlig kommode?

johnny

Andre møte med forumet
noen som har kjøpt en vanlig kommode som bare skal legge en stellepute oppå?
vi har egentlig bestemt oss for å gå for denne varianten, men sliter veldig med å finne en kommode som er "dyp" nok.
vil heller ikke ha en som må skrues fast i veggen, siden vi skal ha den på badet og det er flislagt..
noen som vet av en egnet kommode?[:)]

Jeg har muligens tenkt å gjøre det på den måten, kommode med stellematte, men jeg har ikket kommet så langt. Har egentlig ikke vært rundtom og sett hva som finnes der ute enda. Håper noen har et tips eller to til deg. [:)]

Vi har stellekommode vi, men hadde tenkt på en vanlig kommode også[;)]
Ikea har ingen som er dype da uten å være for dyre?

Jeg har iallfall fått tips om at en kommode fra ikea er veldig bra[:)] og dyp nok!! men litt usikker på hva den heter. koster iallfall ikke så mye! synes det er mange fine stellekommoder men for min del blir det litt drøyt med 3000-4000 for noe sånt.. kommoden på ikea koster godt under 1000 trorjeg. lurer på om det er en sånn malm kommode?![:)]

Hadde stellekomode til snuppa... Like bred som en vanlig kommode, men en ekstra forlenger bak [:)] Nå bruker hund en sm vanlig kommode uten forlengeren...
Den kostet 1800, og ble kjøpt på Reflex....
skal se om eg finner bilde...

Hvor dype må kommodene være da???

Jeg har sett på en som er 50 cm dyp [8|] Er det for lite?

lurer jeg oxo på.. siden jeg skal ha komode me stele mate opp på..men skal en tur te sverige kansje di har komod.e uten badekar der me stele mate på toppen inne på den happy butiken..for har bært lit runt å set men ikke finni noen dyp komode enda..

ORIGINAL: bekrst

noen som har kjøpt en vanlig kommode som bare skal legge en stellepute oppå?
vi har egentlig bestemt oss for å gå for denne varianten, men sliter veldig med å finne en kommode som er "dyp" nok.
vil heller ikke ha en som må skrues fast i veggen, siden vi skal ha den på badet og det er flislagt..
noen som vet av en egnet kommode?[:)]

Det hender seg de selger slike fine fra babydan på finn[:)] Om man ikke bryr seg om de er nye da[;)]

Jeg har ikke så lyst å bruke 3-4 tusen på en stellekommode, men skal jeg ha en som jeg liker og som jeg syns er fin nok til å ha på stua (knøttlite bad så er ikke plass der) så MÅ jeg liksom oppi den prisen[&:] Har tenkt på vanlig komoode med stellematte på men finner ingen jeg liker, så her skal sambo lage stellekommode[:D][:D] Da får jeg den HELT som JEG vil[8D] Og den blir laget så den passe inn på stua[;)] kommer til ¨å lage den litt breiere/lengre enn vanlige kommoder, slik at det vedsiden av stellematta er plass til å legge det en skal bruke under stellet i stedet for at det henge rpå hyller og ligger i skuffer, da slipper en at en må ha en hånd på babyen også bruke den andre for å gå gjennom skuffer og hyller for å få tak i alt[:D] GLEDA meg te han ska begynne å tegne på den og ikkje minst begynne på den!! Nå er sambo tømrer og veldig fllink på slike ting[;)] har laget både tv-benken vår,senga til snuppa, x-antall akvareibenker osv[8D]

Vi har gått for en vanlig kommode! Har hørt at det kan bli mye søl med badekar på toppen, og at dem fort vokser ut av det, så vi fant det lurest med vanlig kommode, siden vi heller ikke skal stelle på badet.

Denne har vi kjøpt, den er 44 cm dyp: [link=http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40159837]http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40159837[/link]
Har funnet en stellematte på 40 cm bredde. Men de varierer jo litt fra sted til sted.

Vi så også på denne, som er 51 cm dyp, men den ble litt høy for oss når vi var og så på den: (Vi er litt lave da, hehe) [link=http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/20067829]http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/20067829[/link]

Jeg har sett en stellekommode på JYSK, som er billig. Den er helt grei og se på også; enkel hvit. Den er dyp og har ca 4 skuffer.

Vi har sett på en hos Barnas Hus som er laget til sånn at det både kan være stellekommode med badekar til baby oppi, og så kan du ta bort badekaret/badebaljen og stelleunderlaget og det blir en ganske fin vanlig kommode. Finnes i flere farger. Litt dyr, tror den koster 3700 kr, men stor og praktisk og fin :) Vi får 40% rabatt da, derfor kommer nok vi til å gå for den. Tror den ligger ute på nettet på Barnas Hus sine sider.

så mange fine tips! tusen takk alle sammen..[:D] tror det har kokt ned til disse alternativene for oss nå:

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90090195

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90159571

er ganske lang selv, så må ha litt høyde, men gjenstår å sjekke om stelleputer da.. har allerede en kommode i malm serien som vi bruker til klær, det er veldig fin høyde på den, men jeg er fremdeles litt usikker på dybden..:p må sjekke litt rundt etter mål på stelleputer[:)]

her fikk jeg mange FLOTTE tips jenter [;)]
*tuuuusen takk*

Hadde i utgangspunktet tenkt en hvit Malm kommode..
men må si jeg likte den fra babycare til 1700;- så skal prøve å sikke dit å se neste gang vi er på sørlandet!!!

Vi har kjøpt malm-kommoden til Ikea som det var link til her, men er litt usikker om jeg skal bruke den eller vaskemaskinen til å stelle på. Kommoden er akkurat like lang og bred som stellematten vi har, men syns 100 cm virker litt for høyt (er 176 cm, så jeg er jo ikke akkurat kort heller). Men vi får se hva som føles mest behagelig når babyen er her [:)] Men kommoden er veldig stødig selv uten å være festet til veggen, og jeg liker skuffene godt. 

ORIGINAL: dørti gullkorn
Jeg også har tenkt å kjøpe den som er 100cm.. det er stødig selv om den ikke er festet i veggen altså?? [:)][:)]
Håper den er høy (lav) nok til å stelle på altså ;)

Ja, her står den utrolig stødig, ble nesten overrasket jeg [:D] Vanlige stellekommoder ser ut som er rundt 90 cm, så 10 cm til eller fra skulle vel ikke ha stor betydning vil jeg tro ...? Men har absolutt ingen forutsetting for å si om det er for høyt eller ikke, for jeg har knapt nok skiftet en bleie før

Back
Topp