Stellebordtråd!

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Jeg som førstegangsmor lurer på hva som er lurt å ha på/under stellebordet av ting (bleier, kluter...) så fyr løs, alt som er nyttig å ha under stellebordet!

Kjøpte forresten stellebord her en dag, det skrus opp i skrivende stund og jeg gleder meg såå til å ta det i bruk!

Åja, super tråd! Nå har jeg nemlig bare fylt opp med div ting fra gratispakkene og div annet... Tror nok ikke alt trenger å ligge der, men har jo ikke peiling egentlig!

Grattis med stellebordet forresten :) Vi har hatt vårt stående en stund nå, for vi trodde det var flatpakka da vi kjøpte det sånn at vi ikke trengte å sette det opp med en gang, men så var det ferdig skrudd sammen, så da fikk det bare komme inn på badet med en gang da :)

Jeg mangler stellebord enda, men det står som neste punkt på lista. Sist hadde jeg en superpraktisk stellekommode, men har dessverre ikke plass på badet :( Det jeg likte å ha for hånden var kluter/våtservietter, håndklær, bleier, rumpekrem og rene klær.

Grattis med stellebord i hus! :D

Her har vi en kommode til stellebord, hvor babyens tøy oppbevares. Ellers i/ved siden av har vi
- kluter
- håndklær
- bleier
- kremer fra gratispakkene (det holdt ganske lenge med bare de sist, man bruker det ikke så ofte)

Også kjekt med en liten leke, uro eller lignende siden mange småttiser syns det er grisekjedelig å skiftes på. :p

Grattis med stellebord i hus! :D

Her har vi en kommode til stellebord, hvor babyens tøy oppbevares. Ellers i/ved siden av har vi
- kluter
- håndklær
- bleier
- kremer fra gratispakkene (det holdt ganske lenge med bare de sist, man bruker det ikke så ofte)

Også kjekt med en liten leke, uro eller lignende siden mange småttiser syns det er grisekjedelig å skiftes på. :p

Lurt! Jeg kommer ikke på annet enn sinksalve og babyolje/shampooogsånt, så greitt å vite at vareprøvene holder i første omgang!

Jeg har
-bleier
-kluter
-håndklær
-bodyer
-strømpebukser
-salve/pudder
-negleklipper

Kjøpte meg brukt stellebord for et par dager siden ettersom storesøster har flyttet opp i 2. etasje og jeg synes det er greit å ha et bord på hvert bad.. Fikk prutet det ned i 300 kr, og fant ut på butikken i går at det kostet 2200 nytt.. Kjekt;)

Lurt! Jeg kommer ikke på annet enn sinksalve og babyolje/shampooogsånt, så greitt å vite at vareprøvene holder i første omgang!
Babyolje er det eneste jeg kjøpte utenom forrige gang. Da blir babyen myk og god, og man slipper en haug med kremer. :)
Det kan dog være at man får en baby med tørr hud (min var veldig tørr på føttene), men oljebad og zink-salve tar bort det på et lite blunk. :)

Jeg har
-bleier
-kluter
-håndklær
-bodyer
-strømpebukser
-salve/pudder
-negleklipper

Kjøpte meg brukt stellebord for et par dager siden ettersom storesøster har flyttet opp i 2. etasje og jeg synes det er greit å ha et bord på hvert bad.. Fikk prutet det ned i 300 kr, og fant ut på butikken i går at det kostet 2200 nytt.. Kjekt;)

Sånt er så gøy! Kjøpte voksiposen "brukt" på finn, halv pris av nypris og ubrukt enda med merkelappen på! Noen bare kjøper litt for mye og så selger det med supertap...

Sånt er så gøy! Kjøpte voksiposen "brukt" på finn, halv pris av nypris og ubrukt enda med merkelappen på! Noen bare kjøper litt for mye og så selger det med supertap...
Vet det:) Derfor kjøper jeg det aller meste brukt!:) Begynte å kjøpe nye klær fra str 98/104, men frem til da er jo ikke de brukte klærne slitt engang fordi folk har alt for mye:) Fikk fylt et klesskap med masse fint brukt, noe ikke brukt i hele tatt for 500,-.. På butikken er det en genser og en bukse:)

De få nye tingene ungene har er det de får i gave.. Jeg ser rett og slett ikke vitsen;P

Back
Topp