Stellebordstopp til kommode! HVOR???

Hei damer!

Vi har nå bestemt oss for å kjøpe Hemnes kommode fra ikea som stellebord. MEN jeg kunne virkelig tenkt meg å hatt en ordentlig topp på stellebordet. Går jo selvfølgelig å bare bruke stelleputa med antiskli under, men hadde vært greit med en ordentlig stelletopp så man kan stå "riktig" vei å stelle. Har prøvd Google uten særlig hell.... Er det noen som har peiling? :)
 
Hei damer!

Vi har nå bestemt oss for å kjøpe Hemnes kommode fra ikea som stellebord. MEN jeg kunne virkelig tenkt meg å hatt en ordentlig topp på stellebordet. Går jo selvfølgelig å bare bruke stelleputa med antiskli under, men hadde vært greit med en ordentlig stelletopp så man kan stå "riktig" vei å stelle. Har prøvd Google uten særlig hell.... Er det noen som har peiling? :)


Hm, prøv å google ? Siden vi har såpass lite bad, kommer vi nok til å stelle den lille på vaskemaskinen slik vi gjorde med Milio Andreas:)

www.familielykke.blogg.no
 
Jeg har tenkt å bygge stellebord over badekaret, som ikke er av standard størrelse. Annen spørsmål er om jeg får det til

Fra mobil enhet
 
Jeg har sett en stelletopp som selges separst på barnas hus til noen hundrelapper..Men om den passer til hemnes vet eg ikke..:/men om du har en litt snekre kyndig person rundt deg så er det ikkr vanskeli å sage til 3planker å skru i kommoden-vips så har du kant;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hei damer!

Vi har nå bestemt oss for å kjøpe Hemnes kommode fra ikea som stellebord. MEN jeg kunne virkelig tenkt meg å hatt en ordentlig topp på stellebordet. Går jo selvfølgelig å bare bruke stelleputa med antiskli under, men hadde vært greit med en ordentlig stelletopp så man kan stå "riktig" vei å stelle. Har prøvd Google uten særlig hell.... Er det noen som har peiling? :)
Min stellematte er "hard" plate i bunn, så den kan jeg snu ut så en kan stelle riktig vei:) nå er den ganmel, men kan jo være det finnes flere som er sånn:)


Herliggutt-jan11*jentebaby-feb14
 
IKEA har jo egne stellebordskommoder da...
Vet ikke hva du mener med "riktig vei" men sideveis er jo de enkleste og beste på mange måter. Er bare en vanesak ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
IKEA har jo egne stellebordskommoder da...
Vet ikke hva du mener med "riktig vei" men sideveis er jo de enkleste og beste på mange måter. Er bare en vanesak ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
Ser nå at de har bare en og det er ikke kommode... De hadde mange fine før :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp