stellebord

teddy

Flørter med forumet

Jeg vurderer å kjøpe et stellebord med vaskebalje, slik at jeg slipper å bøye meg så mye når barnet skal bades. Jeg er imidlertid usikker på om det lønner seg, siden mange sier at man fort vokser ut av det. Jeg har skoliose, så det er ekstra viktig for meg å unngå mye bøying

Jeg har hatt Cam Asia til alle mine 4 barn og elsket det . Da nr 4 kom i fjor , lette jeg lenge etter det fordi jeg ville ha det . Den balja oppi er fin fram til 1 år . De trenger ikke ligge ned som de gjør i starten . Så ka du skaffe balje med propp å sette i dusjen ved 1 år . Stellebordet synes jeg er fin arbeidsplass for meg å ordne barna . Brukte det til de var typ 3 år . Selv om de slutta med bleie ved 1,5 år. Men det er fint å pusse tenner i den høyden . Tørke barna etter et bad , børste håret , flette hår osv osv min eldste er 16 og min yngste er straks 1 år . Jeg har hatt 3 sånne asian cam kommoder med balje . Balja brukes ca 1 år . Men ellers bruker jeg stellebordet et par år til . Også er det en fin kommode å ha klær i . Så jeg er absolutt for en slik :)

Back
Topp