Stellebord

AnnePanne96

Glad i forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
:happy: Hvilket stellebord (eller løsning) har dere gått for?

Vi må ta hensyn til at jeg er 150 og han 190, så vi ser på stellebord med maksimal høyde 88-90 cm. Det bør kunne justeres i høyden. Vi har også spurt pappa om å snekre en løsning ved siden av vasken på badet nede, og så kjøpe noe til badet oppe.

Vi liker best Evolux stellebordet, men har vi sett oss blinde på stellebord? Finnes det noe lignende, billigere og like praktisk for høydeforskjellen mellom oss :love2

Vi hadde sånn stellebordstopp til hemnes kommode, funket fint. Siden vi nå har pusset opp og utvidet badet skal vi ha et ala sånn du linker til da vi endelig har plass på badet :)

Her blir det stellematte på allerede eksisterende kommode - en på soverommet og en på badet. Brukte kanskje stellebord 2 uker med første, så gidder ikke denne gangen.

Med første hadde vi bare ei stellematte oppå vaskemaskinen.
Nå har vi større hus, og sist hadde vi bare et enkelt stellebord fra ikea på badet oppe. Det brukte vi nesten ikke. Nede har vi baderomsvasken i en "kjøkkenbenk" og god benkeplass på ene sida. Så der har vi plass til både stellematte og utstyr (og rot som har en tendens til å samle seg :smiley-ashamed004).

Jeg ser for meg stellematte oppå kommode. Men jeg kjøper ikke det helt enda.
Er i prosess med å kjøpe leilighet, så kommer litt an på hvordan planløsning det er der, om det er plass på badet eller om jeg må ha det på barnerommet

Vi har ikke kommode (enda, og blir nok ikke heller. Ser på PAX med skuffer), og vi har vaskesøyle, så kan ikke ha stellematte oppå. Er veldig glad pappa vil snekre til badet nede :happy:

Men oppe må vi ha et stellebord som passer oss begge. Vurderte plutselig IKEA sniglar, og trikse litt med å kappe høyden og borre nytt hull til skruen sånn at topplaten kommer lenger ned til bunnplaten :p

Vi har ikke kommode (enda, og blir nok ikke heller. Ser på PAX med skuffer), og vi har vaskesøyle, så kan ikke ha stellematte oppå. Er veldig glad pappa vil snekre til badet nede :happy:

Men oppe må vi ha et stellebord som passer oss begge. Vurderte plutselig IKEA sniglar, og trikse litt med å kappe høyden og borre nytt hull til skruen sånn at topplaten kommer lenger ned til bunnplaten :p
Dette er et veldig lavt stellebord, så spørs om det er noen vits å kappe av det..?

Dette er et veldig lavt stellebord, så spørs om det er noen vits å kappe av det..?
Må sjekke når vi er på IKEA. Frykter det fortsatt er for høyt og lite ergonomisk for meg, hehe :(

Sniglar stellebord fra IKEA og Leander stellematte her, på badet:happy: De passer veldig fint sammen! Vi bruker den til storesøster enda, skal bare omorganisere litt under når ny baby kommer:Heartpink

Her blir det malm kommode med stellematte oppå mest sannsynlig:) jeg går for 4 skuffer, men du kan jo også velge med tre skuffer for lavere høyde!

Vi kjøpte et vegghengt på jollyroom for en grei pris som vi hang opp i passe høyde, hvis det kan være aktuelt. Det har vi på en liten gjestedo :happy:

Vi har en stellematte med gode kanter oppå et av de store stellebordene med kommode fra IKEA. Men etter min erfaring blir det lite brukt, ofte like greit å bare legge et sånt tisselaken på senga vår, eller stellematta på gulvet spesielt hvis en har små barn fra før som gjerne skal være med å hjelpe hehe ☺️

Back
Topp