Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har Gulliver fra IKEA fra sist, som jeg har malt i en annen farge. Praktisk å ha det åpnet helt i starten syntes viHei.
Hvilket stellebord har dere? Har sett litt på IKEA, men synes det er så vanskelig. Har sett på det som heter Småstad, men virker så stort. Tar gjerne imot tips
Vi kjøpte et brukt småstad stellebord fra finn.no. Jeg sjekket ikke målene først, men det er stort! Nå ønsket vi skuffer, så da måtte det bli sånn. Damen vi kjøpte det av, solgte det kun fordi det var for stort for badet hennes .Hei.
Hvilket stellebord har dere? Har sett litt på IKEA, men synes det er så vanskelig. Har sett på det som heter Småstad, men virker så stort. Tar gjerne imot tips
Takk for tips! Ser jo veldig bra ut. Har egentlig lyst på et med skuffer, men er så mange som bare har hyller. har heldigvis god tid å bestemme oss på. Det er jo genialt med hjul på ogsåhttps://www.jollyroom.no/babyutstyr/stellebord/gulvstellebord/troll-stellebord-lux-gra
Vi kjøpte dette.
Min søster hadde dette merket i vegghengt og det var stødig og kraftig, tåler også mange kilo.
Hadde fra ikea sist, så spent på å prøve noe annet
Vi har lite bad, men dette er det hjul på til å flytte, det har skuff og store hyller til oppbevaring under. Kjøpte også badebalje med smartløsning for å henge på vegg.
Skal stå nært vasken så vi kan skylle under hvis det er mye søl.
Vi vurderte det, men endte som sagt opp på det andre jeg linkde til
Vi har dette. Veldig fornøyd og skal brukes til 3. barnet nå. Vokser litt kjapt ut av badebaljen, men vi har hatt en fra Ikea i tillegg. Så har vi kjøpt ny stellematte mellom hvert barn da det har gått hull på matta i hjørnet - men da har vi brukt den daglig i ca 2,5 år per barn så ok levetid på den og
Takk for svar Ser de selger det på Barnas hus i tillegg til Jollyroom. Var bare så usikker om det var solid nok.Vi har dette. Veldig fornøyd og skal brukes til 3. barnet nå. Vokser litt kjapt ut av badebaljen, men vi har hatt en fra Ikea i tillegg. Så har vi kjøpt ny stellematte mellom hvert barn da det har gått hull på matta i hjørnet - men da har vi brukt den daglig i ca 2,5 år per barn så ok levetid på den og
https://www.jollyroom.no/babyutstyr/stellebord/gulvstellebord/troll-stellebord-lux-gra
Vi kjøpte dette.
Min søster hadde dette merket i vegghengt og det var stødig og kraftig, tåler også mange kilo.
Hadde fra ikea sist, så spent på å prøve noe annet
Vi har lite bad, men dette er det hjul på til å flytte, det har skuff og store hyller til oppbevaring under. Kjøpte også badebalje med smartløsning for å henge på vegg.
Skal stå nært vasken så vi kan skylle under hvis det er mye søl.
vi også har sett på denne, bare lignende hos babycare.
Dem ser jo veldige smarte ut da det er på noen av dem balje under stellematten.
Men vet ikke om dette er veldig nødvendig å MÅ ha eller om det bare er en "bonus"