Stellebord

Is92

Flørter med forumet
MayDay2021
Hei dere! Er det noen som har erfaring med hvilken type stellebord som er "best"? Vi har et nokså lite bad, så tenker i grunn på et stellebord på hjul, slik at det kan stå på mini sitt rom i tillegg. Og bør en velge med badekar? Eller ha det utenom?

Hei dere! Er det noen som har erfaring med hvilken type stellebord som er "best"? Vi har et nokså lite bad, så tenker i grunn på et stellebord på hjul, slik at det kan stå på mini sitt rom i tillegg. Og bør en velge med badekar? Eller ha det utenom?
Stellebord og hva man liker best varierer nok veldig fra person til person så jeg kan kun svare for meg selv :)
Jeg liker ikke bord med innebygd badekar (synes det blir for mye kluss med det)
Har ikke kjøpt ennå i denne runden, men liker slike som denne for eksempel https://www.jollyroom.no/babyutstyr/stellebord/gulvstellebord/babydan-stellebord-alfred-hvit
Mange liker stellekommoder, det gjør ikke jeg da jeg liker å ha minien mot meg og ikke på siden :)

Vi har dette på badet nede nå og liker det veldig godt. Da kan du bestemme om du vil ha baby mot deg eller liggende på siden. Jeg foretrekker på siden fordi jeg hadde bedre kontroll på tissingen til guttungen som baby ;)
https://www.ikea.com/no/no/p/gulliver-stellebord-hvit-20307037/
På rommet oppe brukte vi bare en helt vanlig kommode fra Ikea da det gikk helt fint med høyden for oss og da kunne vi bruke det som møbel senere også :)
https://www.ikea.com/no/no/p/malm-kommode-4-skuffer-hvit-30403571/
Vi bruker løse stellematte oppå som lett kan vaskes og flyttes på ved behov.
Jeg personlig liker ikke så godt disse stellebordene med badekar da det virker som mye kluss og rot for å bruke dem.. men smak og behag varier jo, og vi har brukt en balje på gulvet eller badekaret i stedet :)

Var veldig fornøyd sist med stellebord uten badekar, hadde med to hyller under som jeg kjøpte fine kurver for å ha klær og stellesaker i. Hadde flere venninner som solgte sine stellekommoder for å heller kjøpe slikt som jeg hadde. Men det er smak og behag:happy: om du har lite bad kan det jo være praktisk med badekar inni.. men igjen, de er veldig små de badekarene

Vi fant en kommode der toppen bretter ut slik at man har plass til å ha baby mot seg istedet for på siden :) Fant på Finn.no før tvillingene, tenker å gjenbruke nå.

Vi har ikke hatt det selv, men jeg synes stellebord med badekar integrert virker litt bortkastet. De er ikke mer enn 3-4 mnd når de plasker vilt rundt og det spruter overalt, da syntes jeg det var praktisk med en balje på gulvet med et håndkle under Ellers liker jeg ikke stellebord hvor jeg må stelle fra siden. Liker at babyen ligger mot meg, hvis du skjønner. Føler jeg har best oversikt da:happy:

Kjøpte denne i går. Kan brette ut toppen og ha bebis mot meg. ❤️ Strøkent Ikea produkt, kjøpt på Finn for 300kr :)
Vi har også det :happy: Har brukt den som vanlig kommode siden storesøster sluttet med bleier, nå blir det snart stellebord igjen! Veldig fornøyd :D

Back
Topp