Stellebord

Magespiren

Gift med forumet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Junilykke 2022
Augustbarna2024
Nyskjerrig på hva andre har i sine stellebord til babyen :happy:

Bleier, ammeinnlegg (til meg, hehe), salve, tørre engangskluter, olje. Vi har vask rett ved siden av både oppe og nede. Det var det tror jeg :rolleyes:

Vi har stellekommode:-) Der ligger det klær i nøfødtstrl. Sengetøy. Og i de øverste skuffene ligger det bleier, våtservietter, salve, og gulpekluter:-)

Vi har et i hver etasje. Det ene er på badet som hører til soverommet vårt, der har vi stelleprodukter, håndklær, gulpekluter, utstyr til bading. Nede har vi et på barnerommet, der har vi stelleprodukter, klær, og diverse til barnerommet i skuffene under. Blir sikkert flyttet litt rundt på etter behov når baby kommer. <3

Bleier, ammeinnlegg (til meg, hehe), salve, tørre engangskluter, olje. Vi har vask rett ved siden av både oppe og nede. Det var det tror jeg :rolleyes:
Glemte å skrive at oppe på badet har vi stellekommode, så der har vi klær til babyen, badehåndklær, gulpekluter o.l.
Har gulpekluter nede i hovedetasjen også, og tenkte å lage til en kurv under stellebordet med 1-2 klesskift, slik at vi slipper å gå opp å hente dersom det blir lekkasje☺️

Jeg har klær i str 50, bleier i str 1 og 2, ammeinnlegg, tørre stellekluter og salver i øverste hylle, mens i den nederste har jeg klær i str 56, våtservietter, bleieposer til stelleveske, håndduker og gulpekluter i. Sengklær har jeg på rommet vårt der vi har alt av Sengklær.

Jeg har en stelletopp på en Malm kommode fra IKEA på barnerommet :) (Denne: https://www.pinkorblue.no/polini-ki...lm-hemnes-og-nordli-a262112.html?recommended=)

• På selve stelletoppen: Små bokser for å organisere slik at jeg har noen ting lett tilgjengelig: bleier, stelleprodukter, tørre kompresser og engangsunderlag (tissekladd fra apoteket). Har også en liten balje som jeg kan må fylle vann i da vi ikke har plass til stelleplass på badet vårt.
  • I den øverste skuffen har jeg flere bleier, våtservietter, tørre kompresser, ekstra stelleprodukter, smokker, brystpumpe med utstyr, nesesuger osv.
  • Neste skuffe har jeg klær i størrelse 56 (og det lille jeg har i 50)
  • Nederste skuffe har jeg alt av håndduker og vanlig vaskekluter.
Jeg har aldri gjort dette før, så aner ikke om jeg blir fornøyd med organiseringen min :hilarious:

Back
Topp