Stellebord

Småsnakk

Forelsket i forumet
*Aprilbaby 2018*
JuniJubel2021
Hei!
Nokon av dykk som har brukt stellebord som er mindre enn dei standard ein får kjøpt?
Vi har ein nisje på badet der vi vurderer å ha stellebord, men det kan vere maks 48cm breitt. Finn inga bord som passar perfekt inn. Det største eg har funne så langt er 43 x 62. Trur de det funkar?
Vurderer å byggje eit sjølv på ca 48 i breidda, men har lite byggeerfaring, så redd det blir dårleg [emoji23]

Jeg vet ikke av mindre stellebord, men ville bare si at hjemmelaget stellebord hørtes tøft ut! [emoji1] Det er nok heller ikke så komplisert. Bruk IKEA sitt billigste som mal f.eks. [emoji106][emoji4]

Vi gikk over til stellematte oppå kommode etter en liten stund.
Kanskje du finner en kommode i riktig str?

har sett et vegghengt som er smalere, men husker ikke helt hva det heter....det er buet i kantene, og i hardplast-noen som vet? men ikke sikkert det er aktuelt for dere da. Tenker også at det går an å bygge selv, eller finne smal kommode/evt sånn sidebord eller kjøkkenøy til å sette ved benken?

Hei!
Nokon av dykk som har brukt stellebord som er mindre enn dei standard ein får kjøpt?
Vi har ein nisje på badet der vi vurderer å ha stellebord, men det kan vere maks 48cm breitt. Finn inga bord som passar perfekt inn. Det største eg har funne så langt er 43 x 62. Trur de det funkar?
Vurderer å byggje eit sjølv på ca 48 i breidda, men har lite byggeerfaring, så redd det blir dårleg [emoji23]
Hvor har du funnet stellebordet som er 43 * 62? :happy:

Takk for tips dere. Kjøpte eit trancherbord frå IKEA som er i den storleiken, men skal kjøpe ein større plate og sette på så det passar perfekt til ei stellepute eg fann på jollyroom. Blir dermed litt hjemmesnekra, men mest ordentlig [emoji4]

Back
Topp