Stellebord

finsen

Forelsket i forumet
Snøfnuggene 2018
Vi har kjøpt et Troll Lukas stellebord. Stellebordet har en liten skuff, i tillegg til to åpne hyller under. Noen som har tips til fine kurver/bokser jeg kan organisere tingene i? Har lyst på noen litt fine i ulike størrelser til å ha bleier, salver, klær o.l. i. Kanskje det er noen som har bilder av sitt stellebord som de har lyst til å dele? :)

Vi har kjøpt et Troll Lukas stellebord. Stellebordet har en liten skuff, i tillegg til to åpne hyller under. Noen som har tips til fine kurver/bokser jeg kan organisere tingene i? Har lyst på noen litt fine i ulike størrelser til å ha bleier, salver, klær o.l. i. Kanskje det er noen som har bilder av sitt stellebord som de har lyst til å dele? :)

Følger denne! Hva finnes der ute?:D

Jeg ønsker meg et sånt! :-)

Sist brukte vi "SKUBB" oppbevaringen fra IKEA, fungerte veldig godt! Men har lyst på noen litt finere denne gangen :rolleyes:
Jeg har også kjøpt SKUBB i ulike størrelser og farger. Funker kjempefint. Liker spesielt de turkise som har kommet ganske nylig (før var det bare svart eller hvit).

Jeg har også kjøpt SKUBB i ulike størrelser og farger. Funker kjempefint. Liker spesielt de turkise som har kommet ganske nylig (før var det bare svart eller hvit).
Åh, er de kommet i flere farger? Trodde de bare var i sort og hvit! Vi hadde hvite sist, likte at de var i stoff og at de ikke var så tunge og skrapet opp hyllene :)

Jeg har det billigste stellebordet fra ikea og har noen bokser på siden til det man trenger umiddelbart, men jeg skal ta en tur på europris borti gata for å finne noe å ha ting i under, så det ikke bare blir en rotehylle... storebrors pysj og astmamedisiner bor der nå ;)

Vi har det stellebordet og er veldig fornøyd:) vi har enkle trekurver fra ikea under + har stellehåndkler liggende brettet for seg selv, klare til bruk.

Sett noen har slike flotte bokser eller skillevegger i skuffer... hvor får
Man tak i?

Back
Topp