Stellebord

Mrs.B

Glad i forumet
Febbisbebbis'18
Påskekyllingene 2020
❤Januarlykke 2022❤
Har dere valgt ut stellebord enda? Jeg var sikker på at jeg ville ha stellebord med badebalje i men etter mange negative erfaringer her inne har jeg gått vekk fra den tanken. Kriteriet jeg har er god plass til å legge fra seg alt mulig pikkpakk. Trenger sårt tips [emoji23]
 
Vi har denne til storesøster og veldig fornøyd med det[emoji4]
1f03fdd309ad480a8f26f2d7ce46df57.png
 
Jeg skal bare ha stellematte på vaskerommet. Har mye benkplass der, og en stor og romslig vask. Plus varmekabler, så det er varmt og godt der [emoji4] Så da tenker jeg at jeg heller tar stell der![emoji16]
 
Har kjøpt fra barnas hus, Lukas Troll eller noe sånn. Liker at den ser ut som en kommode og kan brukes som det når babytiden er over [emoji38]
 
Fine alle sammen! Og jeg skulle ønske jeg også hadde masse benkeplass men den gang ei [emoji36]
 
Fine alle sammen! Og jeg skulle ønske jeg også hadde masse benkeplass men den gang ei [emoji36]

Jeg syns det er fint og søtt med stellebord, alltid sett for meg det som endel av pakka når jeg har tenkt hva jeg skal kjøpe inn. Haha. Men nå som vi har helt nytt vaskerom, så tror jeg faktisk det er mer praktisk å gjøre det sånn!![emoji85]
 
Vi kjøpte en stellekommode (brukt) fra barnas hus [emoji4] man kan ha badekar i stedet for skuff helt øverst, men vi må ha det på barnerommet så det skal vi ikke ha.
Jeg liker at det er skuffer pga støv og rot, også fikk vi med en sånn ting til å henge på kanten som man kan ha litt småtteri oppi [emoji4]
Den kan også brukes som kommode senere [emoji1360]
 
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170914/fa391cc6ec3922fc178a82f1e2db864a.png[/IMG

Vi har dette, vært veldig fornøyd :)
 
Nei det der ble jo bare surr :)
Var et bilde, vi har stellebord fra Troll, modell Lukas men ikke stellekommode. (Den heter også Lukas) veldig fornøyd!
 
Vi har en stellekommode som svigerfar har pusset opp til oss[emoji108] Utrolig glad for at vi har oppbevaring i den[emoji4]
 
Ser prisene varierer veldig mye, så kommer an på hvor mye jeg vil legge i det. Men lener mot noe jeg også kan bruke senere til oppbevaring.
 
Har bare ein vanlig kommode med stellematte oppå. Har stellematta på golvet i starten. Trur det er malm kommode fra IKEA, men husker ikkje sikkert.
 
Har bare ein vanlig kommode med stellematte oppå. Har stellematta på golvet i starten. Trur det er malm kommode fra IKEA, men husker ikkje sikkert.

Er den bred nok til å ha stellematte oppå? Må legge matten langs da?
 
Jeg tenker også å kjøpe en malm kommode på Ikea da jeg vil ha skuffer. Men har det noe å si hvilken vei stellematten ligger?
 
Synes stellebord er faaaaarlig!

Hadde stellematte oppå en malm kommode første mnd men så på gulvet med engang hun var sterk nok til å bevege seg. :)

Kommer til å gjøre det samme med nr 2:)
 
Jeg tenker også å kjøpe en malm kommode på Ikea da jeg vil ha skuffer. Men har det noe å si hvilken vei stellematten ligger?

Nei du velger selv hvilken vei, jeg roterte litt på kommoden i ny å ne for å få variasjon . Stellematta ligger på langs, da har du litt plass til gode til bleier etc:)
 
Back
Topp