Stellebord

Spent:)

Betatt av forumet
Høsthjerter 2017
Noen som har erfaring med stellebord på badekaret? Evt, hvilket har dere? :)

Jeg hadde det med nr 2 som kom i 2004, var veldig fornøyd den gangen.

Mamma mente at vi skulle ha det for der var så praktisk. Men jeg synes ikke det var så veldig praktisk. Haha. Men det er mest fordi jeg tenker at det er Arbe å ta det av å på hver gang vi dusjer i dette huset så er redd jeg bare blir dritt lei. Haha. Kanskje litt latskap :O ;)

Mamma mente at vi skulle ha det for der var så praktisk. Men jeg synes ikke det var så veldig praktisk. Haha. Men det er mest fordi jeg tenker at det er Arbe å ta det av å på hver gang vi dusjer i dette huset så er redd jeg bare blir dritt lei. Haha. Kanskje litt latskap :O ;)

Da er det sikkert travelt.. vi har dusj i tillegg så må bare ta de av dei gangene vi skal bade ;)

Vi var fram og tilbake på om vi skulle ha stellebord med eller uten badekar. Vi har nå kjøpt badekar utenom som vi kan sette oppå ett stativ. Kjøpte det på jollyroom :)

Hvilket merke hadde du?

Husker jeg dessverre ikke, er så mange år
siden. Kjøpte det på Rudo Barnevognshus i Oslo, Grønland. :)

Jeg syntes det var veldig praktisk da vi hadde et langt smalt bad.

Nå i dag har vi sammenleggbart stellebord, da vi ikke har badekar og badet er for lite til et stellebord. Så vårt står bare i mellom dusjkabinettet, så klapper vi det sammen når vi skal dusje :)

Back
Topp