Stellebord

Marslykke<3

Glad i forumet
Marsboerne2017
Ser mange har stellebord på soverommet till babyen sin. Er ikke dette upraktisk? Eller er det det som er enklest? Jeg tenkte å ha stellebordet på badet. Lillemor skal også sove inn til oss første mndene. Hva mener dere? :)

Ikke på soverommet, tenker det er upraktisk uten tilgang på vann.. så blir stellebord på største badet ved siden av soverommet, og stellematte på ekstrabadet i hovedetg. Det holder med to stelleplasser:)

Vi har stellebordet på badet, føler det er mest praktisk. også er det det varmeste rommet med tanke på bleieskift :)

Vi har foreløpig ikke plass på badet, så vi må skifte litt rundt om kring, så det blir stellebord på soverom hos oss :)

Vi har foreløpig ikke plass på badet, så vi må skifte litt rundt om kring, så det blir stellebord på soverom hos oss :)
Ja,satt nettopp og tenkte på det,er ikke alle som har plass på badet. Da må man bare ha det et annet sted :)
Vi har et gigantisk hus,men badet er lite (huset er fra 1800 tallet) så vi må ha det på soverommet ;)

Ja,satt nettopp og tenkte på det,er ikke alle som har plass på badet. Da må man bare ha det et annet sted :)
Vi har et gigantisk hus,men badet er lite (huset er fra 1800 tallet) så vi må ha det på soverommet ;)

Samme her, huset blir veldig stort når vi er ferdige med å pusse opp, men vi rekker ikke å lage bad nr 2 før lille bebis kommer og bad nr 1 er overraskende lite til å ha vært det eneste badet :woot::p Jeg ser at med niesa vår ble bleia skiftet litt overalt, sofa, gulvet i stua, stellebord på bad, senga osv, så satser på at vi får til det samme :p

Hadde en bleiebøtte og ett stellebord på soverommet sist, da badet var i en annen etasje. Funket helt fint det, ingen lukt, pluss babybæsj lukter ikke så mye i utgangspunktet.

Vi har stellebord på badet, og på grunn av plassmangel har vi vegghengt. Veldig praktisk for oss, og vil anbefale det videre :) Vann i nærheten er et must spør du meg.

Bæsjebleier blir tatt på badet. Den kan skyte langt og renne utover. Bare tissebleie skjer vel fort på stua. Soverommet hadde blitt altfor kaldt her.

Tenker at å ha det på soverommet er fryktelig kaldt og upraktisk. Ikke har man vann engang (jeg er litt motstander av våtservietter)!!

Deilig å være på et varmt bad for en naken baby :)

Vi har og på badet. Fint med vann i nærheten. Og med et lite bad har jeg faktisk alt innen rekkevidde, så det er jo nesten litt praktisk :-p

Haha.. ja, siterer denne! Vi har 4 kvm med bad, men har da fått plass til stellebord:)

Mye det samme som oss da :-D . Vi og har stellebord, men måtte gå for det billige uten skuffer fra IKEA, hadde ikke hatt plass til å åpne skuffer nemlig. Men synes det funker helt perfekt :')

Høres ut som flere mener det jeg mener da :D jeg og mener at det skal stå på badet med tilgang på god temperatur og vann :) bæsjebleier lukter også ganske vondt, så er ganske uhygienisk å ha det på soverom. Greia er at jeg ser stadig vekk bilder og videoer hvor folk har stellebord på soverommet
:o tenke derfor at: har jeg missforstått?? Heheh :)

Ikke plass på badet... Mini får rom som er varmt og jeg tar med vann inn...

Stellebordet blir stående på soverom, pga ikke plass på badet. Det er heller ingen problem å ta med seg vann inn på soverommet. :)

Vi har heller ikke plass på badet og på soverommet blir det heller ikke plass når babysenga kommer, så her blir det stellematte i stua. Her er det også lett tilgang til vann :)

Back
Topp