stellebord

Tonje M

Glad i forumet
vi har begynnt å tenke på om vi kanskje skal kjøpe sånn stellebord til¨å sette oppå badekaret... noen som erfaing med slike???
positive og negative erfaringer tas imot med stor takk[:)][:)][:)]

Vi har ett sånt stellebord og er fornøyd. Det vi har problemer med nå er at snuppa skal snu seg rundt hele tiden og aker seg til kanten av bordet og titter ned i badekaret. Når hun er på det mest ville steller jeg henne på badegulvet.

okay...skjønner... an aktiv liten jente du har da[:D] men tar det stor plass inni badekaret? det blir fortsatt plass til å dusje uten å få klaus? vet du kanskje hvor dt er best å kjøpe et sånnt? takk for svar[:)]

jeg har kun stellematte som jeg har på toppen av vaskemaskinen. Er veldig enkelt og greit for de som har liten plass.

ja klart dt er kjekt... vi hadde tenkt på det vi også, men så blir det så mye pes m balje fram fra boden hver dag for bading tenkte vi... har tenkt å sette tørketrommelen oppå maskina istedet å få inn et skap el kommode til småtten der da vettu[:)]
må virkelig vri hodene her for å finne en praktisk, plasssparende løsning her,,,[:-]

ORIGINAL: Tonje M

må virkelig vri hodene her for å finne en praktisk, plasssparende løsning her,,,[:-]
må virkelig vri hodene her for å finne en praktisk, plasssparende løsning her,,,

kjenner meg igjen der. Skulle ønske at jeg hadde litt bedre plass på badet[;)]

ja man skulle hatt et mega bad!! jeg har dilla på ting til badet, men det er ikke så stort så da er det begrensa med morro... [8|]
det er jo et bad nå, men når gullet kommer blir det mer et arbeidsrom... så da ønsker vi at det skal være så enkelt så mulig...

funker fint det.. men dei som eg har sett må du ta av for å få plass til å dusje.. skjønner?

Heisann! vi har stellebord oppå badekaret, men det er ikke plass til å dysje der da... må løfte det av og sette det på gulvet for hver gang vi skal dysje. Men det er jo greit, er ikke noe tungt da... syns det er veldig greit, sparer litt plass på vårt allerede overfylte bad![:D]

neei pokker... det er jo uprakisk da! [&:]
er alle sånn? trodde man bare skjøv det litt bort i enden jeg... hvis det må tas av skjønner jeg nesten ikke vitsen jeg.... hmmmm... ny i gamet skjønner jeg... men håper jeg blir klokere etter hvert...[8|]

[:)]Vi hadde vanlig stellekommode, men jeg syns det er like praktisk å bare ha en stellematte å legge på gulvet! Det er jo det sikreste også! Da slipper man høye fall![:)]

ORIGINAL: Tonje M

okay...skjønner... an aktiv liten jente du har da[:D] men tar det stor plass inni badekaret? det blir fortsatt plass til å dusje uten å få klaus? vet du kanskje hvor dt er best å kjøpe et sånnt? takk for svar[:)]

Vi har badekar og dusj hver for seg, så det er inget problem. Vi har kjøpt det på en barneutstyrforretning her i byen. (Bodø)

dytter på denne også... skal snart ut å titte å da er det fint med flere tips[:)]

er ikke så fan av sånn til å ha på veggen.. så det blir det garantert ikke.vet ikke hvorfor jeg ikke liker de... men men...
jeg skjønner ikke helt åssen man får vasket ungen i en sånn tummy tub jeg... er ikke den veldig trang da???

takk skal du ha=) skjønnte det nå....[:D] så godt ut da=)

Vi har dårlig plass på badet, og bruker bare stellematte på gulvet. Trenger ikkje å være så redd for å måtte hente nåkka i skapet feks. også tummy tub, da! enkelt og billig...i forhold til stellekommode.

Back
Topp