Stellebord

Lillii

Glad i forumet
Julimammaer 2016
Jeg trenger tips til ett fint stellebord :) Vi kommer mest sansynlig å ha det på barnerommet, så det hadde vert greit med litt lagring i det. Og gjerne noe vi kan bruke videre seinere, selv om dette bare er en evnt bonus :)
 
Tror det heter kløver eller noe sånt! Kjempe funt og kan brukes son vanlig kommode etterpå:)
 
Vi har kjøpt malm kommode med 3 skuffer fra ikea og en stellemadrass til å ha oppå med samme mål som kommode. Har antisklimatte under madrassen slik at den holder seg godt på plass. Mye oppbevaringsplass i kommoden, og grei høyde på stellinga for oss (jeg er 162 og mannen 170). :)
 
Vi har kjøpt malm kommode med 3 skuffer fra ikea og en stellemadrass til å ha oppå med samme mål som kommode. Har antisklimatte under madrassen slik at den holder seg godt på plass. Mye oppbevaringsplass i kommoden, og grei høyde på stellinga for oss (jeg er 162 og mannen 170). :)

Den løsningen hadde vi til frøkna, perfekt når de er små, livsfarlig med engang de beveger seg.
 
Åh? Hvordan da? :/

Kommoden er altfor smal, samt man må stelle på siden. Me engang de dår bevegelse så triller de lett utenfor..eller krabber utenfor (det er jo ingen hindringer)..
 
Back
Topp