Stellebord

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Hvor lenge bruker man stellebord? (dere som har barn fra før)

Med storesøster så brukte vi stellebordet til ho var ferdig med bleier (3år).

Vi hadde sikkert kunne kvitta oss med det nå, for det blir ofte til at vi skifter på gulvet fordi hun er så urolig.

Vi har bare en stellematte på en kommode og vi steller ho på siden. Det fungere bare så dårlig nå når hun er så ålete. Mannen insisterer på at vi må kjøpe stellebord hvor vi steller henne mot oss. Jeg er forsåvidt enig, men føler det er litt sent å kjøpe stellebord nå, men da er det ikke det da.

Kan dere anbefale et stellebord?
Synes Stokke sitt har perfekt høyde, men synes ikke det er noe fint.

Til storebror brukte vi det vel til han slutta med bleie, da var han to år. Vi kjøpte ett sånt enkelt billig fra Ikea nå fordi det andre vi har ble for stort for badet da vi flytta. Gadd ikke bruke mye penger på et stellebord vi kanskje bare bruker ett års tid til. Det er like vanskelig å stelle han uansett hvor vi steller og fra hvilken vei da så tror ikke det spiller noe rolle hva du bruker. Men du skal jo ha flere så da er det jo greit nok å bruke litt penger på det.

Vi har denne typen, bare eldre modell kjøpt brukt. Ikke den vakreste da. http://www.barnashus.no/cam-asia-stellekommode-hvit-8005549349155.html

Ellers har jo ikea brukbare, hvis du vil ha sånn åpen under.

Men det er sånn på siden, jeg vil ha henne mot meg.

Like ingen av de på IKEA.
Etter å ha søkt litt finner jeg ingen jeg liker. Eller jo har funnet to kommoder, en til 3000kr og en annen til 5600kr helt uaktuelt.

Faktisk så synes jeg det fungere mest med stelleveska på spisebordet, mulig jeg bare kjører den løsningen. Skifter mye på henne i senga våres også.

Her på hytta har vi stelleveska på vaskemaskinen og det er bare helt perfekt, men det går ikke hjemme dessverre :(

Nå er vårt stellebord bare en matte på en benkeplate på badet/vaskerommet da. Og vi stellet mot oss. Alltid gjort, klarer ikke stelle fra siden! ;) Blir ho for ålete kan jeg bare flytte matta ned på gulvet..

Vi har ikke plass på badet.
Jeg liker godt de vegghengte fra Brio, men det synes sambo var en dårlig idé.

Kom plutselig på et jeg hadde sett, changingtower. Mulig vi går for dette, kan bli telt etterpå. Tror vi går for det i mørke grått.

ImageUploadedByBV Forum1413557128.276901.jpgImageUploadedByBV Forum1413557139.443154.jpg

Back
Topp