Stellebord

Marmorita

Glad i forumet
Hva slags stellebord har dere/skal dere kjøpe?
Vi har en stellekommode som heter CamAsia, og det tåler ikke vann...:-/ Har fått masse vannskader, så trenger et nytt,

Har sett litt på Kasper stellekommode. Noen som er kjent med den?

Vi skal ikke ha stellebord vi. Har en kommode som jeg bare legger stellematten på, med to små og to store skuffer til klær :)
Badingen foregår i badebalje eller badekaret :)

Kjøpte stellekomode fra barnas hus. Kostet endel,men er enda i bruk som vanlig komode. Selv om vi sluttet med stellebordet for lenge siden.

Solgte nettopp mitt stellebord med badekar, vil heller ha en vanlig fin kommode med stellematte på :)
Ble aldri til at vi brukte badekaret i stellebordet uansett, var så knotete å vaske å så ta ned toppen å få ungen oppå, bader heller i vårt badekar med badebalje :)

Sist hadde vi Stokke stellebord, men dette er ganske stort, så nå tar vi rett og slett kun en stellematte oppå vaskemaskinen, og bruker en komode ved siden av til å ha bleier etc. i.

Her har vi fått tilbud om å få et ikea stellebord, så da gidder ikke jeg å stresse noe mer med det

har stellebord med badekar etter eldste jenta som vi har brukt på lillemor nå :) så mini får vel å bruke det ^^,

Vi kjøpte et sånn med badekar og hjul på til minste mann, funker veldig bra, så kommer til å bruke det videre!:)

Vi brukte kommode med stellematte på til førstemann, og kommer til å gjøre det samme med andremann:)

Back
Topp