Stellebord?

~Blikk~

Elsker forumet
Har dere tenkt noe på hvilket stellebord dere vil ha, eller hva slags krav dere setter til et?

Jeg har så lyst på et som er stort nok til å kunne ha litt stelleprodukter oppe på kommoden sammen med stellematta. Også vil jeg veldig gjerne kunne bruke det som et møbel etter stelleperioden er over.
Har siklet litt på dette:

Og ikke minst dette: (men det koster skjorta...)

Tidligere hadde vi stellebord hengende på veggen, det funka kjempebra!! Hadde plass til alle stelleprodukter, bleier, kluter og pysjen, tok liten plass, og var i perfekt høyde. Nå har vi flytta, og badet vårt har skråtak.. Derfor er stelleplassen foreløpig på gulvet rett ved badekaret. Veldig praktisk nå med 1-åringen, men lurer på om det fungerer med den lille også..
Men hadde vi hatt et bad som passa til det, så begge dine alternativer bra ut :)

minnie2 skrev:
Tidligere hadde vi stellebord hengende på veggen, det funka kjempebra!! Hadde plass til alle stelleprodukter, bleier, kluter og pysjen, tok liten plass, og var i perfekt høyde. Nå har vi flytta, og badet vårt har skråtak.. Derfor er stelleplassen foreløpig på gulvet rett ved badekaret. Veldig praktisk nå med 1-åringen, men lurer på om det fungerer med den lille også..
Men hadde vi hatt et bad som passa til det, så begge dine alternativer bra ut :)

Vi brukte gulvet sist og det fungerte helt greit, spesielt når de blir større, men denne gangen vil jeg ha ting opp fra gulvet og storebror. Ser med skrekk og gru for meg zinksalve utover hele leiligheten, wææææ!

Syns d øverste va vældi søtt :) Kor selg de det? Æ hadde slått mæ te ro me at æ sku kjøpe et veggmontert stellebord, men så fant vi ut at vi kunne bygge badet litt ut sånn at vi fikk plass te et kommode <3 :)

Vi skal ha et stativ (eller en plate på en måte) med stellebord som passer oppå vaskemaskina. Arver den av storesøster som med godt hell har brukt den til sin datter. Da slipper man å tenke på at stelleputa "rister" av vaskemaskina når den går, samt at det er veldig plassbesparende (for oss med et bad på 4kvm... hehe)

Jeg har kjøpt stellepute (stort sett det eneste jeg har kjøpt enda) og den er jeg veeldig fornøyd med: http://www.nikknakk.no/products/medaljong-hvit-sort
:) 

Turid:) skrev:
Syns d øverste va vældi søtt :) Kor selg de det? Æ hadde slått mæ te ro me at æ sku kjøpe et veggmontert stellebord, men så fant vi ut at vi kunne bygge badet litt ut sånn at vi fikk plass te et kommode <3 :)

De har det på Nordby, babybutikken der. Er fra Troll så skal være mulig å oppdrive i Norge også.

hadde stellekommode før, men etter at me flytta ned i huset lånte me søstera sitt. Det er eit ein heng på veggen, med masse stelleplass og mange lommar til å stelleprodukt i, OG ikkje minst høge kantar på sidene..! Greit det finst mangen andre fine, men sida me har vaskerom innom badet gjorde det ingenting at det ikkje er så kjempe vakkert, ihvertfall ikkje når det er so praktisk som det er!! 

Caffa skrev:

Jeg har kjøpt stellepute (stort sett det eneste jeg har kjøpt enda) og den er jeg veeldig fornøyd med: http://www.nikknakk.no/products/medaljong-hvit-sort
Den stelleputa, har den slik "lomme" på undersiden, slik at du kan tre den inn på topplokket i stellekommoden? Stellekommoder med badekar i øverste skuffen, har jo bare lokk på toppen, og da er det greit å kunne "feste" stelleputen slik at den ikke sklir så lett...

~LillMi~ skrev:

Turid:) skrev:

De har det på Nordby, babybutikken der. Er fra Troll så skal være mulig å oppdrive i Norge også.

Vi har stellebord fra troll å det har ikke tålt å stå på badet.. Faktisk begynt å flasse i malingen og svulme opp.. Skikkelig irriterende:( dårlig kvalitet!?

Lille sol skrev:

Caffa skrev:

Den stelleputa, har den slik "lomme" på undersiden, slik at du kan tre den inn på topplokket i stellekommoden? Stellekommoder med badekar i øverste skuffen, har jo bare lokk på toppen, og da er det greit å kunne "feste" stelleputen slik at den ikke sklir så lett...

Den har ikke "lomme" nei. Men jeg ble tipset om å feste på borelås på baksiden av stelleputa og oppå stellebordet. Kjempelurt!! 

Back
Topp