Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
er tingen!!! mats elsker og ligge på stellebordet selv men og uten klær... skriker og lager mase lyder og smiler er sååå kos om morran når jeg legger han der...
flere bebiser som liker og ligge på stellebordet???
snuppa mi oxo digger det.. kan gråte så ho er helt rød i ansiktet men så fort jeg legger ho der blir ho stille.. rart det der..
Det kan vel ikke være at de vet at de blir stelt og dulla med der da.???det er jo alltid litt ekstra kos og prating med babyen når de blir stelt.. snuppa elsker nemelig og bli kosa med..
Malin elsker også stellebordet, sikkert deilig å få av bleia og klærne slik at de kan strekke seg godt. Nå har jeg nettopp kjøpt en ny stor uro som henger i taket, den er skikkelig digg syns hun, smiler masse til den [:D][:D]
Isabell elsker stellebordet sitt... Er hun grinete, går jeg bare å legger henne på stellebordet og da begynner hun å smile og snakke [:D] Hun er like blid både med og uten klær [:D]