Stellebord.

Mrs Williams

Glad i forumet
Bruker dere det?

Ronja er ikke for lang til det enda, men det er ikke lenge til tror jeg. Men kommer nok til å bruke det alikevel, er så deilig å slippe å bøye seg .. Pluss at det er en kosestund [:)]

Vi bruker stellebord hver dag, og hun er ikke for lang for det. Er vel 1 m bredt så [:D]

Orker ikke å sitte på gulvet å stelle, da får jeg vondt i ryggen ja....

vi bruker stelebord hverdag og kommer å bruke det til begge unger er bleie fri, er så greit å ha bleier og masse annet i skuffer.

jeg bruker stellebord hver dag,
på grunn av bekkenløsning klarer jeg ikke å stelle på gulvet, men merker stellebordet krymper :P

Vi bruker aldri stellebord mer.
Vi vasker henne og tørker henne imens hun står. Og når hun skal ha på seg klær/pysj så kaster jeg henne på et håndkle i sofaen og tar tøy på der.[:)]

Bruker stellebordet av og til (når hun har bæsja....). Ellers liker hun å stå når jeg steller henne.

vi bruker stellebordet, snuppa er litt lang men ikke FOR lang syns jeg.. kommer nok til å bruke det så lenge hun bruker aktivt bleie vil jeg tro, ser ingen grunn til å slutte enda hvertfall...

Oi, her har han nektet stellebord i en evighet, kunne aldri fått ham til å ligge mens vi skifter. Han har stått på gulvet siden han var 5 mnd. Stellbordet står klart til lillesøster. Det blir litt koselig om hun vil være ordentlig baby, og la seg stelle der i åresvis.

ORIGINAL: merete_80

Ja, bruker stellebord hver gang vi steller.

Bruker stellebord! Har stellekommode på badet - syns den er smart, med klær og div! Hun begynner å bli litt lang men det går helt fin - hun trives oppå der og[:)]

Stillebordet brukes kun til å oppbevare halvbrukte klær... [:-]

Med et untak da hun var veldig febersyk, har det ikke blitt stelt på det siste halvåret... hun ble så urolig at det ble rett og slett farlig å ha henne der oppe...

Stellebordet har vi ikke brukt til å stelle på på aldri så lenge.

Før vi nå flytta midlertidig til mamma og pappa så ble den kun brukt til oppbevaring.

Back
Topp